$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרגוסון תומך: "מנצ'יני התנהל טוב מול טבס"

מנג'ר יונייטד על עמיתו מסיטי, שהשעה וקנס את החלוץ הסורר: "איש אינו חשוב יותר מהמאמן בקבוצת כדורגל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.09.11 - 13:30
טבס, גם פרגי נגדו בעסק הזה (gettyimages)
טבס, גם פרגי נגדו בעסק הזה (gettyimages)

פרשת קרלוס טבס ממשיכה להכות גלים בכדורגל האנגלי, וגם למאמנו לשעבר של הארגנטיני יש מה להגיד בנושא. מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון יצא בצעד נועז והביע תמיכה בפעולות של עמיתו-יריבו רוברטו מנצ'יני, מנג'ר מנצ'סטר סיטי.

"רוברטו הראה את האופי החזק שלו ואת כוחו כמנהל, וזה חשוב", אמר פרגי על ההחלטה של האיטלקי להשעות את טבס, שסרב להיכנס כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן (0:2 לגרמנים). הארגנטיני גם נקנס בסכום עתק בגובה 570 אלף יורו, והסקוטי של יונייטד בהחלט מרוצה.

"אין איש יותר חשוב מהמנג'ר בקבוצת כדורגל, מנצ'יני התנהל טוב מול טבס", המשיך פרגי, שבעצמו נאלץ להיפרד למעלה משנתיים מטבס, שהיה בין הגורמים המרכזיים בזכיית מנצ'סטר יונייטד באליפות ובליגת האלופות ב-2008 ובאליפות ב-2009.

כזכור, לאחר התקרית במהלך משחק החוץ במינכן רתח מנצ'יני מזעם, והכריז: "מבחינתי טבס גמר את הסיפור שלו בסיטי". הארגנטיני הושעה לשבועיים עד השלמת החקירה בנושא, הצהיר שוב שברצונו לעזוב וטען כי העניין נבע כתוצאה מחוסר הבנה. זה לא הציל אותו מהקנס המפלצתי שהטילה עליו הנהלת סיטי.

טבס היה בקיץ האחרון על הכוונת של מספר קבוצות, ביניהן אינטר, יובנטוס וקורינתיאנס הברזילאית, אותה כבר הוביל לזכיה באליפות ב-2005. הוא דיבר שוב ושוב על רצונו לעזוב את אנגליה כדי לשהות יותר עם בנותיו, ובימים האחרונים צצו ועלו דיווחים שריאל מדריד תנסה להחתימו בחלון ההעברות הבא בינואר.

בשבת (17:00) תתארח סיטי אצל בלקבורן במסגרת המחזור השביעי בליגת האנגלית, בעוד שיונייטד תארח באולד טראפורד את נוריץ'. שתי הקבוצות ממנצ'סטר מדורגות במקומות 1 ו-2 בטבלת הפרמייר-ליג עם 16 נקודות כל אחת.