שתף קטע נבחר

בנגקוק: רם וארליך הודחו ברבע הגמר

למרות יתרון 1:4 במערכה המכרעת של שובר שוויון, הצמד הישראלי הפסיד לצמד הגרמני ואסקה וקולמן, 2:6, 6:4, 10:7. הפסד גם לנבחרת הנוער של ישראל

אנדי רם ויוני ארליך הפסידו היום (ו') 2:6, 6:4, 10:7, לצמד הגרמני אלכסנדר ואסקה ומיכאל קולמן, והודחו ברבע גמר טורניר בנגקוק.

 

 

הצמד רם וארליך פתחו טוב את המשחק, כאשר כבר במשחקון השני שברו כדי לעלות ל-0:3 מהיר לאחר שמירה. למרות שואסקה וקולמן צימקו ושמרו על ההגשה שלהם במשחקון השישי, הגיע שבירה נוספת לזכותם של הישראלים כדי לעלות ל- 0:1 במערכות לאחר 2:6.

 

הפסד מרגיז בבנגקוק. אנדי ורם ויוני ארליך (צילום: יועד כהן) (צילום: יועד כהן)
הפסד מרגיז בבנגקוק. אנדי ורם ויוני ארליך(צילום: יועד כהן)

 

המערכה השנייה היתה צמודה הרבה יותר. לאחר ארבעת המשחקונים הראשונים שבו כל אחד שמר על הגשותיו, היו אלו הגרמנים ששברו ראשונים (3:2) מה שהספיק להם ל- 6:4, כדי להשוות את מצב המערכות ל-1:1. המשחק נכנס למערכה של שובר שוויון מכריע. אנדיוני היו כבר ביתרון של 1:4, אך אלכסנדר ואסקה ומיכאל קולמן הצליחו להשוות ל- 5:5, לבצע מהפך ולנצח 10:7 אחרי 76 דקות משחק.

 

נוער: הפסד נוסף לישראל

לאחר ניצחונה במפגש הפותח על דרום אפריקה ולאחר מכן הפסדה לארגנטינה, ניסו אתמול הישראלים הצעירים לגבור על אוסטרליה במפגש הדייויס, כדי סיים בראשות הבית ובכך לעלות לחצי הגמר.

 

במלאכה פתח איגור סמילנסקי (2) שניצח את ג'יי אנדריציץ' (2). סמילנסקי הפסיד את המערכה הראשונה 6:1, אך זכה בשתיים הבאות עם 4:6,3:6. לאחר מכן עלה אור רם (1) שהפסיד 6:4,6:3 לניקולאס קירג'יוס (1), המדורג במקום ה-94 בעולם לנוער. במשחק הזוגות המכריע הפסידו רם וסמילנסקי 6:4,7:6 לאנדריציץ' וקירג'יוס.

 

הפסדה של הנבחרת לא מאפשר לה, כמובן, לעלות לשלב חצי הגמר. ישראל תתמודד היום מול מקסיקו במטרה לזכות במקום ה-13.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים