$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ביטון: כבשתי אבל הפסדנו, אז קשה לשמוח

הקשר בישל בתיקו של קאזאן מול פאוק סלוניקי ברוסיה, שער לחלוץ קראקוב בתבוסה 4:1 לטוונטה: "היה לי משחק מצוין מבחינה אישית. מליקסון חסר לנו, הוא השחקן החשוב ביותר של ויסלה העונה"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  30.09.11 - 09:21
דודו ביטון מאוכזב מול טוונטה. שער ותבוסה
דודו ביטון מאוכזב מול טוונטה. שער ותבוסה

שער יפהפה של דודו ביטון לא הספיק אמש לויסלה קראקוב, שהובסה 4:1 על ידי טוונטה ההולנדית בליגה האירופית.

ביטון, שנמצא בכושר מצוין וכבש במהלך השבוע החולף שער גם בליגה הפולנית, סיפר לאתר ערוץ הספורט: "שיחקנו מול יריב ברמה גבוהה ביותר. טוונטה הציגו פשוט משחק התקפה מושלם, עם תנועה ופסים מדויקים. הם היו טובים מאיתנו. היתה אווירה מדהימה באצטדיון".

"אישית היה לי משחק מצוין", הוסיף החלוץ, "אבל קשה לצאת שמח אחרי משחק כזה ותוצאה שכזאת. השער שכבשתי הפעם היה הרבה יותר יפה מהאחרון בליגה. צריך לזכור כי שיחקנו בלי מאור מליקסון הפצוע והוא השחקן הכי חשוב שלנו העונה".

"השער שלי לא חשוב בגלל התוצאה", סיכם ביטון, "טוונטה הראתה שהיא חזקה מאיתנו, הגיע לה לנצח. הם יצרו הרבה יותר מצבי כיבוש. מלבד מליקסון חסרו לנו עוד כמה שחקנים ולא הגענו ביכולת הכי טובה שלנו".

גם ביבראס נאתכו שם את חותמו על משחקה של רובין קאזאן הרוסית, כשבישל בתיקו 2:2 מול פאוק סלוניקי. "היה לי משחק טוב מבחינה אישית, בעיקר במחצית השניה", סיכם הקשר, "מצד שני יצאנו מאוכזבים מאוד. להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא לנצח בבית זה מאכזב. זה משחק שהיינו צריכים לנצח".