$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ורד: בלומפילד לא נראה ככה מזמן. יש אכזבה

עומר ורד ומכבי ת"א יצאו עם טעם חמוץ-מתוק ב-1:1 מול קייב: "תודה לקהל, בלומפילד לא נראה כך מזמן". הראש כבר בחיפה? "אין תירוץ של עייפות, נגיע מוכנים". המשטרה הקפיאה 600 כרטיסים לקראת משחק העונה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  30.09.11 - 11:34
תחושה של החמצה במכבי (אלן שיבר)
תחושה של החמצה במכבי (אלן שיבר)

טעם חמוץ-מתוק ליווה אמש (רביעי) את המשחק של מכבי תל אביב מול דינמו קייב. 90 דקות נהדרות בבלומפילד, קצב טוב והזדמנויות קורצות הספיקו רק ל-1:1 מול האוקראינים במחזור השני של הליגה האירופית. הצהובים נראו אמנם טוב בהרבה מאשר בתבוסה 5:1 לבשיקטאש, אבל נאלצו להסתפק בשער ענק של דור מיכה ונקודה ראשונה בשלב הבתים.

"לפי הצורה שבה המשחק התפתח, בוודאי שאנחנו מרגישים אכזבה, אבל מרוצים מהדרך", אמר מגן מכבי עומר ורד, "זו הזדמנות להודות לקהל. הרבה זמן בלומפילד לא היה כל כך מלא. המשכנו הלאה אחרי בשיקטאש, רצינו להראות שאנחנו מתאימים לרמה הזו והראינו את זה. לוקחים המון דברים טובים, את הרצון, הנחישות והכדורגל המהיר".

"ברור שיש עייפות, ולכן הצוות המקצועי מחלק את הדקות בין השחקנים, אבל אין שום תירוץ של עייפות ואנחנו נגיע מוכנים למכבי חיפה", התייחס ורד למשחק העונה שמחכה למכבי כבר ביום שני, "עלינו מול קייב במערך שונה ואחרי הגול שספגנו עשינו את השינוי. כשאנחנו בבית הכוח שלנו עולה והתמיכה של האוהדים שווה הרבה. אני חושב שניצחון היה משקף את מה שהיה על המגרש".

"יש הרבה גאווה על הדרך ששיחקנו", הוסיף יואב זיו, "מבחינת תוצאה אנחנו קצת מאוכזבים אבל כולם ראו מי הקבוצה היותר טובה. הרגשתי מצוין וזה כבוד לקבל מחמאות. כל מי שישחק הוכיח את עצמו. כולם רוצים לשחק מול מכבי חיפה והשאלה היא מי כשיר יותר ומי פחות. הצורה ששיחקנו היא בדיוק הצורה שבה רצינו לשחק. רצינו להיראות טוב גם מול בשיקטאש והתוצאה שם לא שיקפה. היינו שווים אתמול ניצחון".

שחקנים במכבי החמיאו להכנה שעשה המאמן: ""תכנית המשחק של איוניר עבדה מדהים. בפעם הראשונה אפשר להגיד שעשינו כל מה שהוא אמר לנו ולכן ראו שליטה מוחלטת שלנו במגרש. הוא אמר לנו שאם דינמו תכבוש היא תוריד הילוך ושאם זה יקרה נוכל לחזור. עובדה שהצלחנו לחזור".

ולצד המחמאות, תחושת ההחמצה רק הולכת וגדלה. "העובדה שהצלחנו להיראות טוב מול קבוצה כל כך טובה, גורמת לאכזבה עוד יותר גדולה", אמרו בקבוצה, "הגיע לנו לנצח ומה שהיה חסר לנו אתמול זה רק קצת מזל".

ועכשיו, למשחק העונה
המשטרה הקפיאה 600 כרטיסים למשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום שני בבלומפילד. הסיבה: התוצאות הטובות של שתי הקבוצות הביאו לקביעה כי משימת האבטחה תהיה קשה יותר. 400 מקומות הוקפאו משער 7, 100 משערים 4-5 של אוהדי חיפה ועוד 100 משער 2 של מכבי ת"א.

החשש של המשטרה הוא שמספר גדול של אוהדי חיפה קנו כרטיסים ליציעי אוהדי מכבי, והכוונה היא לשמור על אופציה להעביר אותם ליציע אחר במקרה הצורך. במכבי לא אהבו את ההחלטה ואמרו: "בכל מקרה המשחק בין מכבי ת"א לחיפה הוא מעניין וחם, אבל לא יכול להיות שמשטרת ישראל תשנה את ההיערכות שלה בהתאם למצב בטבלה".

רוברטו פונצ'ץ' נפצע אתמול ברגלו והוא בספק למשחק ביום שני. במכבי מקווים שסאבו פאביצ'ביץ', שלא הצליח לחזור לכשירות לקראת דינמו קייב, יוכל לשוב להרכב מול חיפה, אבל גם הוא עדיין בספק. ולמרות הפצועים, במכבי מרוצים מכאב הראש החיובי של מוטי איוניר לקראת חיפה: "לכל מי ששיחק אתמול מגיע להמשיך בהרכב, וכל מי שפתח על הספסל או ישב ביציע ירצה להוכיח את עצמו מול מכבי חיפה. זאת היתה המטרה שלנו מתחילת העונה וזה אומר שיש לנו קבוצה בריאה".

איוניר, שהיה מושעה אתמול בעקבות העונש שספג אחרי המשחק מול פנאתינייקוס, ראה את המשחק בסמוך לחדרי ההלבשה, אולם בשל העונש נאסר עליו לעבור דרך המגרש או דרך חדרי ההלבשה בסיום המשחק. המאמן נאלץ לצאת מחוץ לתחומי האיצטדיון ולעבור דרך אלפי האוהדים, וכך גם הרוויח מפגן תמיכה מרשים.