שתף קטע נבחר

שירזי לשחקנים: "צריך לעלות על דרך המלך"

שתי הקבוצות המאכזבות ביותר של העונה - הפועל חיפה והפועל ב"ש יתמודדו במחזור הקרוב בהתמודדות שעשויה לשלוח את אחד המאמנים הביתה. ב"ש: סוארס חוזר לקישור, אילוז להגנה

איתן גליקמן וגלעד שוברט

 

בהפועל חיפה יערכו היום (ו') מבחן כשירות לבלם הצעיר, אושרי רואש, בכדי לבדוק אפשרות לשלבו במשחק החשוב מחר (17:00, קרית אליעזר) מול הפועל באר-שבע.

 

 

אלפים צפויים להגיע מחר "לצו-8" שבו נקראו אוהדי עיר הכרמל האדומים להגיע ולעודד את הקבוצה המקומית, שצברה עד כה רק נקודה אחת מתוך 18 אפשריות כשהקבוצה מפסידה בכל משחקיה הביתיים עד כה – לעירוני קריית-שמונה, בני יהודה והפועל עכו.

 

לפחות אותה הקרבה כמו מול הפועל ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לפחות אותה הקרבה כמו מול הפועל ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

בחיפה מבינים שחקני הקבוצה שטרם הגעתו של הבעלים יואב כץ ארצה, הקבוצה חייבת בניצחון ואו לפחות תיקו נוסף כדי שהמאמן ניצן שירזי ימשיך בתפקידו. הפסד נוסף, יזרז קרוב לוודאי את סוף דרכו במועדון. שירזי ששוחח עם חניכיו בהרמת הכוסית לשנה החדשה שבפתח, ביקש מהשחקנים לגלות רוח לחימה, הקרבה ונחישות לפחות כמו במשחק מול הפועל תל-אביב כדי שהקבוצה תעלה על דרך המלך.

 

השוער המצטיין קאלה דרשלר ימשיך לקבל קרדיט בשערה של הקבוצה, כמו גם המגן הימני אלירן ג'ורג' שאמנם אכזב במשחק האחרון אבל בחיפה בונים על המשך שיתופו כדי שלא לשלם דמי השאלה למכבי תל-אביב ( עיין ערך המגן עומר ורד בשנה שעברה, א.ג).

 

קאלה. ימשיך לקבל את הקרדיט (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
קאלה. ימשיך לקבל את הקרדיט(צילום: רועי עידן)

 

לצד קאלה וגורג', ימשיך שירזי בהגנה עם הקפטן אייל טרטצקי וגולן חרמון ובמידה שרואש לא יהיה כשיר, יפתח ליאור ז'אן אשר מאכזב מאז הגיע לקבוצה. יוסי דורה הקשר יקבל משימה מיוחדת להיות האיש הדומיננטי של הקבוצה במרכז השדה ועליו בונה שירזי את היציאה מההגנה להתקפה. יובל אבידור יקבל קרדיט בהתקפת הקבוצה וערן לוי ימתין על הספסל להזדמנות שלו.

 

הרכב משוער: קאלה דרשלר, אלירן גורג', אושרי רואש (ליאור ז'אן), גורלן חרמון אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, וסטפן דנקוביץ, יובל אבידור, ולדימיר גלושיביץ' (ערן לוי).

 

ניר קלינגר. מהפכה בהרכב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. מהפכה בהרכב(צילום: ראובן שוורץ)

 

באר שבע: מהפיכה בהרכב של קלינגר

כשבאמתחתה מאזן עגום של שישה הפסדים מתוך שישה משחקים מאז פתיחת העונה, תגיע מחר ב"ש למשחק חוץ חשוב מאין כמותו מול הפועל חיפה, כאשר מה שמפריד בין הקבוצות היא נקודה בודדה אחת לטובת החבורה של ניצן שירזי.

 

למרות שמדובר במחזור השביעי בלבד, הפסד נוסף של הקבוצה מבירת הנגב עשוי לגרום לזעזועים בצוות המקצועי, כאשר כולם בקבוצה יודעים שבמחזור הבא הם ייפגשו את מכבי חיפה. בב"ש דיברו כל השבוע על המשחק, כשכולם תמימי דעים שמהמשחק הזה חייבים השחקנים של ניר קלינגר לצאת עם נקודות, לא משנה איך.

 

דניאל ליפשיץ. מקבל את אפוד ההרכב (צילום: AP) (צילום: AP)
דניאל ליפשיץ. מקבל את אפוד ההרכב(צילום: AP)

 

גם לאחר שניסה לזעזע את הקבוצה עם הצעת ההתפטרות, המשיכה הקבוצה ביכולת החלשה ונראה כי קלינגר החליט לבצע מהפיכה בהרכב. לא פחות מארבעה שינויים בהרכב צפויים בהשוואה לזה שפתח בשני ההפסדים האחרונים. בנוסף לשינויים האלה, מתכוון המאמן גם לשנות למספר שחקנים את העמדות שלהם. ככלל, המאמן מתכוון להעמיד מחר בערב קבוצה שונה לגמרי מזו ששיחקה עד עכשיו, בתקווה שבצורה הזאת יגיעו הנקודות.

 

השוער המחליף דניאל ליפשיץ צפוי לפתוח לראשונה העונה בין הקורות במקומו של מארצ'ין צבאי המאכזב. נכון לרגע זה לא ידוע אם קלינגר מתכוון לשחרר את השוער הפולני או רק לזעזע אותו, אך דבר אחד ברור - בקבוצה לא מרוצים מהיכולת שמציג הפולני מתחילת העונה.

 

וויליאם סוארס. חוזר לקישור (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
וויליאם סוארס. חוזר לקישור(צילום: עוז מועלם)

 

שחקן נוסף שצפוי לרדת לספסל הוא עידו אקסברד שמאכזב מתחילת העונה. החלוץ שהגיע מהפועל פ"ת כבש העונה שער אחד בפנדל, וזכור בעיקר בשל ההרחקה המיותרת שלו בהפסד להפועל עכו. במקומו צפוי לשחק הכישרון שעלה מקבוצת הנוער יוסף אבו לאבן, שכבש גם הוא שער אחד העונה. קלינגר צפוי לשחק עם שני חלוצים, כאשר שינוי חשוב נוסף הוא חזרתו להרכב של החלוץ דובב גבאי שהחלים מפציעה.

 

אמרנו שינויים? הבלם וויליאם סוארס, ששיחק בעונה שעברה בקישור, תורגל במהלך השבוע כקשר לקראת המשחק, כאשר אבי יחיאל צפוי להחליפו בעמדת הבלם ולשחק לצידו של עודד גביש. גם אהוב הקהל אופיר דוידזאדה צפוי לפתוח סוף סוף בהרכב, על חשבונו של סיראז' נאסר. הקפטן אביתר אילוז יחזור לעמדת המגן הימני, אחרי שמתחילת העונה שיחק בקישור.

 

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש; וויליאם סוארס, לאריה קינגסטון, יוסי שבחון, אופיר דוידזאדה; יוסף אבו לאבן, דובב גבאי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניצן שירזי
צילום: חגי אהרון, גיל נחשותן
מומלצים