$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חיפה שבה מגרמניה: הפנים כבר למכבי ת"א

הירוקים נחתו בישראל אחרי ההפסד 3:1 לשאלקה במחזור ה-2 של שלב הבתים בליגה האירופית. האתגר הבא של אלישע לוי מגיע כבר ביום שני, כאשר האלופה תתארח בבלומפילד מול איוניר ושחקניו. שראנוב: "נצטרך להיות יותר מרוכזים"

תומר לוי ועידן חגי  30.09.11 - 19:10

במכבי חיפה יכולים להיות מעט מאוכזבים אחרי ההפסד 3:1 לשאלקה, אבל כולם במועדון כבר יודעים שאין הרבה מה לבכות על ההפסד בגלזנקירשן. בטח לא כשביום שני הירוקים יתמודדו ב"משחק העונה הראשון" שלהם באיצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב, שאמש נראתה נהדר ב-1:1 הביתי מול דינמו קייב. אלישע לוי ושחקניו, שנחתו הערב (שישי) בישראל אחרי טיסה מגרמניה, ינסו להשיג ניצחון חשוב, שיצמק את הפער מהמקום הראשון בליגת העל אחרי שבעה מחזורים.

הירוקים לא פתחו את העונה בצורה משביעת רצון, לא מבחינת התוצאות (שני הפסדים בשישה משחקים) ולא מבחינת הכדורגל. גם במועדון וגם האוהדים יודעים שניצחון חוץ על הלהיט של הליגה יוציא את חיפה סופית מהמשבר וידחוף אותה לעבר דרך חדשה ומוצלחת.

אייל משומר אמור לחזור להרכב על חשבונו של עלי עותמאן, שאיכזב אתמול וספג ביקורת על יכולתו. גם הקפטן יניב קטן, שלא יצא עם חיפה לגרמניה בשל מחלה, ישוב להרכב. יעקב שחר, בעלי חיפה, נכנס לחדר ההלבשה בסיום ואמר לשחקנים כי המשחק מול שאלקה היה הכנה טובה מאוד למשחק מול הצהובים.

שחקן בחיפה אמר הבוקר (שישי) לאתר ערוץ הספורט: "יש הרגשה של פספוס כי היינו שווים יותר משער אחד. בשקט היינו יכולים לצאת עם נקודה, אבל היכולת בהחלט מעודדת".  "בסופו של דבר אנחנו עם הפנים קדימה למכבי ת"א. תהיה ביום שני מלחמה גדולה מאוד כי זה משחק שאסור לנו להפסיד", הוסיף השחקן.

בויאן שראנוב, שוער הירוקים, זומן לאחר המשחק לסגל נבחרת סרביה למשחק מוקדמות יורו 2012 מול איטליה. "זה היה משחק קשה מאוד עבורנו", סיכם שראנוב, "אבל אנחנו חושבים ששיחקנו היטב. לשאלקה היה המון מזל. אנחנו חייבים להיות טובים יותר בסיטואציות מסוימות ורמת הריכוז שלנו חייבת להיות טובה יותר לאורך כל 90 הדקות".

"עלינו להשתפר במשחק הבא, וכך גם התוצאה", הוסיף השוער, "יש הרבה דברים חיוביים שאנחנו לוקחים איתנו מהמשחק בגרמניה, אבל אנחנו גם יודעים כי על כל טעות שעשינו שילמנו בשער של שאלקה. זהו ההבדל בין הליגה בישראל לליגה האירופית. יש לנו עדיין ביטחון אבל אנחנו נהיה חייבים לנצח במשחקי הבית שלנו".

"שאלקה קבוצה חזקה מאוד", הוסיף סיידו יאיא, "עשינו את המיטב והגיעה לנו לפחות נקודה במשחק הזה אבל זה הכדורגל. לפעמים קורה שאתה משחק טוב ויוצא בלי שום דבר, ולפעמים אתה משחק רע ולוקח נקודות. פתחנו טוב וניסינו להניע את הכדור, לשתי הקבוצות היו מצבי כיבוש אבל הם ניצלו את שלהם ואנחנו לא השכלנו לנצל את שלנו. זה היה ההבדל".

"אנחנו לא יכולים לבכות על מה שהיה", סיכם סיידו, "עלינו להרים את הראש, להתרכז במשחק הבא ולקחת בו נקודות. נצטרך לעבוד חזק בהרבה מהרגיל אם אנחנו רוצים להתקדם".