שתף קטע נבחר

איוניר: "גאווה גדולה לעמוד בחוץ. אני מאוכזב"

מאמן מכבי ת"א, שנאלץ לשבת ביציע בגלל עונש ההרחקה ולראות מהצד את ה-1:1 מול דינמו קייב, פרגן לשחקניו: "האוקראינים כמעט ולא הגיעו לשער שלנו". כובש שער השוויון, דור מיכה: "שמח שיצא לי להבקיע במשחק כזה, ועוד גול כזה"

היחידה שעשתה הערב (ה') קצת שמח על הלב עבור הכדורגל הישראלי, זו מכבי תל אביב שסיימה ב-1:1 מרשים מול דינמו קייב האוקראינית, עם שער שוויון מדהים של דור מיכה.

 

 

"ישבתי בין שער 7 ל-8 כדי לראות את המשחק", סיפר המאמן מוטי איוניר, שעדיין מושעה ונאלץ לראות את ההתמודדות מהיציע. "היה לי קשה לא להיות מעורב על המגרש, אבל היה משחק ענק.

 

 

הייתה גאווה לעמוד בחוץ ואני מרגיש מאוכזב, כי זה משחק שהיינו יכולים וצריכים לנצח אותו. לצערי הרב, ספגנו שער כל כך מיותר בהתחלה, אבל באמת שאין לי טענות. זו גאווה גדולה לראות את השחקנים".

 

איוניר ניסה להסביר את ההבדל בין המשחק הזה, לבין ההתפרקות 5:1 לפני שבועיים מול בשיקטאש: "יש הבדל גדול בין משחק בית בבלומפילד לבין משחק חוץ באיסטנבול. מי שלא היה שם לא יבין, אבל מעבר לזה התוצאה מאוד משקרת. שיחקנו שם כדורגל לא רע בכלל והיום החבר'ה שיחקנו נכון, כמו שצריך לשחק באירופה. לשמחתי הרבה, האוקראינים כמעט ולא הגיעו לשער שלנו. נתנו לאוהדים סיבה לשמוח".

 

והנה השער של מיכה מזוית אחרת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
והנה השער של מיכה מזוית אחרת(צילום: רויטרס)

 

אבל כוכב הערב, היה ללא ספק דור מיכה, שהבקיע שער מרהיב מ-25 מ' היישר לחיבורים: "אני שמח שיצא לי להבקיע במשחק כזה חשוב ועוד גול כזה, אבל כל הכבוד מגיע קודם לקבוצה. התמודדנו מול מועדון פאר בכדורגל האירופי והתמודדנו איתם שווה בשווה. הסוד שלנו השנה זה האמונה בעצמנו, המרקם הקבוצתי המצוין, אין לנו רגשי נחיתות מול אף קבוצה.

 

ברק יצחקי: "האמת שראיתי בסיום את הבעיטות שלי ברשת. חבל, אבל אין מה לעשות. שיחקנו יותר טוב מקבוצה אירופית שמתמודדת כל שנה בליגת האלופות.

 הראינו שיש לנו מה להציע במפעל הזה. היינו יותר טובים, נשתדל להשיג כמה שיותר נקודות ואם תהיה הזדמנות להעפיל מהבית הזה, נעשה זאת".

 

מאמן דינמו קייב, יורי סמין: היה משחק קשה מאוד ותנאי מזג האוויר לא עזרו. המשחק ההתקפי של מכבי כפה עליי שילוב מגנים שעולים והפך את המשחק לקשה בהרבה. כבשנו ואז השער של מכבי שדרג את המוטיבציה שלהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים