$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: מאוכזבים. אנחנו לא רגילים לקצב

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד 3:1 לשאלקה: "לא נפלנו מהם". בוקולי: "ההרגשה שיכולנו להשיג יותר מהמשחק". שחר לשחקנים: "זאת הכנה טובה למכבי ת"א". משומר צפוי לחזור להרכב, קטן יהיה כשיר

תומר לוי
תומר לוי  29.09.11 - 22:47
בסוף שחקניו נפלו מהרגליים. אלישע לוי (GETTYIMAGES)
בסוף שחקניו נפלו מהרגליים. אלישע לוי (GETTYIMAGES)

במשך דקות ארוכות מכבי חיפה עמדה יפה מאוד על כר הדשא בגלזנקירשן, אבל בסופו של דבר הכושר הגופני העדיף, הניסיון והכשרון עשו את ההבדל עבור שאלקה. הירוקים הפסידו 3:1 בגרמניה במסגרת המחזור השני בליגה האירופית, ונותרו עם 3 נקודות (ניצחו 0:1 את לרנקה בקרית אליעזר במחזור הקודם). ב-20 באוקטובר תחזור חיפה לביתה ותארח את סטיאווה בוקרשט בלי רוני לוי, שכבר נפרד מהרומנים.

שאלקה עלתה ליתרון מוקדם מרגלי כריסטיאן פוכס אחרי דאבל פס נהדר עם קלאס-יאן הונטלאר (8), אבל עידן ורד השווה (35) והפיח תקוות אצל האורחים. זה לא ממש עזר. פוכס השלים צמד בבעיטה חופשית נפלאה (66) וחוסה מנואל חוראדו חתם את התוצאה בסיום מבצע אישי מצוין (82). ולמרות זאת, חיפה נראתה טוב, סיכנה לא מעט את שערו של פרמאן ויצאה עם תחושה שהיה אפשר להוציא מזה יותר.

"אנחנו מאוכזבים", קבע המאמן אלישע לוי בראיון לאתר הרשמי של המועדון בסיום ההפסד, וגם ניתח את הנסיבות שהובילו לאובדן הנקודות בגלזנקירשן: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת ברמות הגבוהות של הכדורגל באירופה. לא נפלנו מהם, אבל סבלנו מחוסר מזל בחלק הקדמי".

"קצב המשחק היה גבוה, מעל זה לו אנחנו רגילים בליגה שלנו", הסביר לוי. "אני מרוצה מצורת הפרישה של השחקנים במגרש. הבית שלנו פתוח לאור התיקו בקפריסין בין לרנקה לסטיאווה, נעשה הכל כדי לשוב לנצח ולהפגין יכולת טובה".

"יש לנו קבוצה צעירה וטובה", הוסיף גוסטבו בוקולי, שפתח עם סרט הקפטן על זרועו. "שיחקנו מול קבוצה מעולה שלרגע לא הורידה את הקצב. החבר'ה נלחמו וההרגשה היא שיכולנו להשיג יותר מהמשחק הזה".

אצל הירוקים כבר התחילו לחשוב על התחנה הבאה בעונה המפרכת. הנשיא יעקב שחר אמר לשחקנים: "זו הכנה טובה לקראת מכבי ת"א". אייל משומר יחזור להרכב במשחק הליגה הקרוב מול הצהובים, יניב קטן יהיה כשיר וייכלל בסגל.