שתף קטע נבחר

דורון אוסידון: "מאמין שנעלה לשלב הבא"

האדומים תולים במשחק בפולין הערב (22:05, שידור ישיר בספורט 1) חשיבות גדולה להמשך העונה באירופה. היו"ר מודה:"יש קצת חשש, אבל אנחנו צריכים לנצח"

להחזיר את כח ההרתעה. ההפסדים המביכים שרשמה השנה הפועל תל אביב בזירה האירופית (פ.צ ואדוז, אקרנאס, ראפיד בוקרשט) יושבים היטב בראש של גורמים במועדון, שקצת חוששים מהמשחק הערב (22:05, שידור ישיר בספורט 1) נגד לגיה ורשה במחזור השני בשל הבתים של הליגה האירופית.

 

 

בכל משחקי החוץ שקיימה הפועל השנה באירופה - היא הפסידה. הפסד הערב לקבוצה הפולנית, ומחזיקת הגביע יכולה ככל הנראה להגיד שלום לשלב הבא. יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון, סיפר ל-ynet ספורט, בשיחה מפולין, על התחושות שלו לקראת המשחק: "השנה הפסדנו מספר משחקי חוץ באירופה, אבל אנו מקווים שדווקא במשחק הערב נשיג את התוצאה שאנחנו צריכים. זה משחק מאוד חשוב להמשך הדרך שלנו באירופה".

 

הפועל ת"א בפולין. אוסידון: "חייבים ניצחון" (צילום: צביקה הלפרין) (צילום: צביקה הלפרין)
הפועל ת"א בפולין. אוסידון: "חייבים ניצחון"(צילום: צביקה הלפרין)

 

מפחדים להפסיד? 

"יש קצת חשש. מדובר במשחק מאוד חשוב ואנחנו צריכים לנצח אותו. הפולנים קבוצה מצוינת עם סגל טוב, אבל גם לנו יש סגל טוב והולך להיות משחק מעניין". אוסידון דאג להעביר גם את המסר שלו: "אנו צריכים לקחת נקודות בוורשה. אנחנו מאמינים בצוות המקצועי ובשחקנים שישיגו תוצאה טובה. הפועל יכולה וצריכה לנצח הערב".

 

 

הסגל הזה מספיק טוב כדי לעבור שלב באירופה?

 "אני מאמין שאנחנו נעלה לשלב הבא. אני רואה את האימונים וחומר השחקנים, שהולכים ומשתפרים כל הזמן. הקבוצה הזו חדשה לגמרי וממשחק למשחק היא רק מתחברת". 

 

דורון אוסידון. "הדלת שלי תמיד פתוחה לשחקני הקבוצה" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דורון אוסידון. "הדלת שלי תמיד פתוחה לשחקני הקבוצה"(צילום: אורן אהרוני)
 

אתה מבין את האכזבה של האוהדים?

"האוהדים שלנו התאכזבו מחלק מהתוצאות, כמו התיקו מול הפועל חיפה בבית וההפסדים באירופה, אבל עדיין לא הפסדנו בליגה

ואני מקווה שנשמח אותם מאוד השנה וגם בשנים הקרובות".

  

למה השחקנים שוב מתלוננים על בעיות בשכר?

"מי שיש לו טענות נגד ההנהלה, הדלת שלי פתוחה כל הזמן. אם יש בעיה למישהו - שרק יבוא. הדלת שלי תמיד פתוחה תמיד והשחקנים כל הזמן נכנסים ויוצאים".

 

מה נאחל לך לשנה החדשה?

"בריאות, אושר ואליפות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דורון אוסידון
צילום: יועד כהן
מומלצים