שתף קטע נבחר

אנדי רם ויוני ארליך ברבע גמר טורניר בנגקוק

פתחו את השנה עם ניצחון: הישראלים גברו 3:6, 2:6 על ניימינן וברונסטרום. יפגשו ברבע הגמר את ואסקה וקולמן מגרמניה

פתחו שנה חדשה עם ניצחון. אנדי רם ויוני ארליך ניצחו היום (ה') בפתיחת טורניר הזוגות בבנגקוק, לאחר שגברו 3:6, 2:6 על הצמד ירקו ניימינן מפינלנד ויוהאן ברונסטרום משבדיה. ברבע הגמר ממתינים להם הגרמנים אלכסנדר ואסקה ומיכאל קולמן.

 

 

פתיחת המשחק נראתה מבטיחה, כאשר במערכה הראשונה שבר הצמד הישראלי כבר במשחקון השלישי כדי לעלות ל- 1:2. השניים השיגו שבירה נוספת במשחקון השביעי, שמרו ולקחו את הסט לאחר 3:6.

 

אנדי רם ויוני ארליך. פתחו את תשע"ב עם ניצחון (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אנדי רם ויוני ארליך. פתחו את תשע"ב עם ניצחון(צילום: יובל חן)
 

גם במערכה השניה לחצו אנדיוני מההתחלה, והישראלים, שזכו בטורניר זה פעמיים (2003 ו-2006), השלימו ניצחון חלק לאחר 2:6. בעקבות הניצחון זכו רם וארליך ב- 45 נקודות דירוג ובפרס כספי של 5,300 דולר.

 

נוער: ארגנטינה גברה על ישראל

נבחרת הבנים עד גיל 16 של ישראל המשיכה הלילה את הופעותיה במסגרת גביע דייויס לנוער המתקיים במכסיקו. לאחר שאתמול השיגה ניצחון 1:2 על דרום אפריקה, הפסידו הישראלים בתוצאה זהה לארגנטינה.

 

את המפגש פתח איגור סמילנסקי (2) שהתמודד מול פדרו קצ'ין (2). סמילנסקי, שסיים אתמול מפגש בן שלוש מערכות, נאלץ להתמודדות דומה גם הפעם. סמילנסקי אמנם ניצח את המערכה הראשונה 5:7, אך בשתיים הבאות קצ'ין התעלה וניצח עם 4:6 כפול.

 

למשחק השני עלה אור רם (1) שהפסיד 6:3,6:3 לחואן פבלו פז. בזוגות ניצחו סמילנסקי ואייל כהן 0:6,2:6 את פז ופרנסצ'קו בחמונדה. הערב תפגוש ישראל את אוסטרליה שהפסידה 2:1 לדרום אפריקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנדי רם ויוני ארליך
צילום: יובל חן
מומלצים