$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בברצלונה מטיילת עם 0:5 קליל על באטה

אלופת אירופה העלתה את מאזנה ל-20 שערים בארבעת המשחקים האחרונים הודות לכיבושים של מסי (2), פדרו, וייה ואחד עצמי. הארגנטינאי עלה למקום השני בדירוג כובשי כל הזמנים של המועדון. מילאן עמדה בקצב עם 0:2 על פלזן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.09.11 - 23:50

ספק אם היה מישהו בברצלונה שהתרגש מהתיקו במחזור הראשון. שחקני באטה בוריסוב אמרו לפני המשחק שיתחרו ביניהם על מי יחליף חולצות עם מסי, וכנראה שהם ידעו למה. אלופת אירופה שיחקה בהילוך נמוך מאוד, וזה עדיין הספיק ל-0:5 קליל (צמד לליאו מסי). מילאן גברה בביתה 0:2 על ויקטוריה פילזן, זניט חזרה מפיגור מול פורטו וניצחה 1:3. המשחק הזה היה השלישי מאז אותן תוצאות תיקו שיצרו את הרושם כאילו עובר איזשהו משברון על אלופת אירופה אבל מאז הם כבשו 20 שערים בארבעה משחקים והחזירו את ההגמוניה (למעט התיקו 2:2 עם ולנסיה), למקרה שמישהו האמין שהיא אבדה.

 

באטה - ברצלונה 5:0
כצפוי, הבלארוסים התגוננו, אך החזיקו מעמד רק עד הדקה ה-19. כדור שעלה מימין לשמאל פגע בשחקן הגנה לפני שמסי הספיק להתערב. 0:1 עצמי. שתי דקות מאוחר יותר, הגבהה של וייה מצאה את ראשו של פדרו שקבע 0:2 מהיר. בדקה-38 מסי ניצל השמטה אומללה של השוער בכדי לנגוח מתוך רחבת החמש את ה-0:3 הקל. 8 דקות אחרי ההפסקה דניאל אלבס מצא את מסי במרכז הרחבה ו'הפרעוש' ירה נהדר לרשת העליונה, 0:4 בארסה. בדקה ה-90 דויד וייה קיבל עומק יפה וחתם את התוצאה 0:5 אלגנטי. הצמד של מסי העלה אותו למקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים של ברצלונה.

מילאן - פלזן 0:2
הצ'כים לא נפלו מהמארחים, והחזיקו את האוהדים בסן-סירו מתוחים, אך פנדל מדוייק של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-53 נתן למילאן יתרון. אנטוניו קאסאנו הכפיל את התוצאה בדקה ה-67 עם סיומת נהדרת והקפצה אלגנטית מעל השוער. הרוסונרי ובארסה צמודות בראש הבית.

שחטאר - אפועל 1:1
אפועל אולי מגיעים מקפריסין, אך הם קבוצה טכנית מלאה בברזילאים ופורטוגלים. לידיעת המהמרים, נתון מדהים: אפועל הבקיעה 22 שערים העונה בכל המסגרות וכולם באו במחצית השנייה. גם הערב זה קרה, כשדווקא טריצ'קובסקי המקדוני (61) העלה את אפועל ליתרון חוץ. אך השער החזיק רק שלוש דקות וג'אדסון דאג לאזן. הקפריסאים בראש הבית.

זניט סנט פטרסבורג - פורטו 1:3
מחזיקת הליגה האירופית פתחה נהדר ועלתה ליתרון בדקה העשירית מרגליו של הקולמביאני ג'יימס רודריגז. שחקניו של ספאלטי לא התרגשו מהפיגור המוקדם, ותשע דקות מאוחר יותר רומן שירוקוב הנהדר איזן ל-1:1. על סף המחצית, גו'רג'ה פוסילה האורוגוואי איבד את הראש וספג צהוב שני שהשאיר את פורטו בעשרה שחקנים מכאן ועד הסיום, זה היה נטו זניט, כששירוקוב השלים צמד (63), ודני (72) חתם את התוצאה.