$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מנצ'יני: "קרלוס טבס גמר את הסיפור בסיטי"

המאמן גילה שהחלוץ סרב להיכנס כמחליף: "זאת פעם אחרונה ששחקן עושה את זה". צפו ב-2:0 לבאיירן מינכן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.09.11 - 07:37
טבס, הקש ששבר את גב המנצ'יני? (gettyimages). צפו בתקציר
טבס, הקש ששבר את גב המנצ'יני? (gettyimages). צפו בתקציר

רק לפני כמה חודשים הוא כיכב כמלך השערים, הוביל את קבוצתו בצמרת והיה הגורם המרכזי בהגעה לליגת האלופות, כיום רק קרלוס טבס רק מנסה לברוח ממנצ'סטר סיטי. ונראה שזה עובד לו. "מבחינתי, טבס גמר את הסיפור שלו בסיטי", הבהיר המאמן רוברטו מנצ'יני אחרי שהקפטן לשעבר סרב להיכנס כמחליף בהפסד 2:0 לבאיירן מינכן במסגרת המחזור השני בצ'מפיונס ליג.

35 דקות לסיום רצה המאמן האיטלקי להוציא את אדין דז'קו הבוסני ולהכניס במקומו את טבס, אך האחרון לא הסכים לקום מהספסל. "אם אני קובע מה שהולך פה, אז הוא בחוץ. הוא גמר אצלי", רתח מנצ'יני. "אם אנחנו רוצים להשתפר בתור קבוצה, טבס לא יכול לשחק אצלנו. זאת הפעם האחרונה ששחקן עושה כזה דבר במועדון".

"המצב הפך לבלתי אפשרי", המשיך המאמן הנסער במסיבת העיתונאים. "מה שאמרתי לקרלוס יישאר בתוך הקבוצה, אבל אני יכול לומר שאני ממש מאוכזב בגללו. רציתי להרגיע את מערכת היחסים איתו ולשמור שלא נספוג שער שלישי, אבל הוא סרב להיכנס ולעזור לחברים שלו. אתם יכולים לדמיין שחקן בבאיירן מינכן, מילאן או מנצ'סטר יונייטד עושה דבר כזה?".

ומה הייתה תגובתו של הקפטן לשעבר? "זאת החלטה של מנצ'יני, הייתי מקצוען לאורך כל הדרך", השיב טבס המתוסכל בראיון קצר לרשת "סקיי". "לאורך כל הדרך אמרתי שאני רוצה לעזוב בגלל סיבות משפחתיות והמשכתי לשחק הכי טוב שאני יכול".

כזכור, טבס הבקיע 52 שערים ב-81 משחקים בשתי עונותיו הראשונות בסיטי אוף מנצ'סטר והוכיח את עצמו שוב כאחד השחקנים היעילים ביותר בזירת המועדונים, אבל דיבר שוב ושוב על רצונו לעזוב את אנגליה כדי לגור קרוב למשפחתו. במהלך הקיץ החולף חיפש קבוצה בנרות, אבל מועדונים שהתעניינו בשירותיו כמו אינטר, יובנטוס, קורינתיאנס וריאל מדריד לא היו מוכנים לשלם את הסכום שדרשה סיטי.

ומה קורה בינתיים עם התכולים? אחרי פתיחה נהדרת בפרמייר-ליג גילו הבחורים של מנצ'יני שבאירופה דבר לא הולך בקלות. סיטי עם נקודה בלבד אחרי שני מחזורים ובהפסד לבאיירן ניכרה היטב השליטה המוחלטת של הגרמנים. "במשחק הזה הייתה לנו בעיה, אבל התחלנו טוב את העונה ואין לנו שום בעיה כללית בסגל. אני רק לא יכול לקבל את העובדה ששחקן מסרב לשחק", סיכם המאמן.