שתף קטע נבחר

דלה איינוגבה: "מכוונים אל המקום הרביעי"

בבני יהודה שבעי רצון מהניצחון 0:1 על אשדוד, השוער מרגיש שהקבוצה בדרך הנכונה: "אם נמשיך כך, הכל אפשרי עבורנו"

כדור העונשין מ-11 מטרים שקיבלה אתמול (ב') בני יהודה סידר לה בסופו של דבר ניצחון 0:1 קטן-גדול על מ.ס. אשדוד. כמובן שהפנדל המדובר לא היה ולא נברא, דבר שהרתיח את הקבוצה מעיר הנמל, אך למרות זאת השחקנים הכתומים היו עדיפים במפגש הזה ואמרו הבוקר: "עם או בלי הפנדל היינו מנצחים את המשחק".

 

 

"היה משחק קשה אבל הדבר החשוב הוא שצברנו עוד שלוש נקודות", סיפר הבוקר שוער הקבוצה, דלה איינוגבה, "לא משנה איך שיחקנו. אפשר היה לראות שניסינו לעשות כמיטב יכולתנו ואני שמח שהצלחנו במשימה שלנו. כשאין לך עבודה כשוער זה הכי מסוכן, כי אם אתה לא נשאר מרוכז, אתה יכול לחטוף שער מכדור מקרי שיגיע ולכן זה טוב עבורנו שלא ספגנו וניצחנו".

 

גם אתמול איינוגבה הדאיג כמה אוהדים ביציע כאשר נשכב לכמה רגעים על הדשא ונראה היה שלא התגבר על פציעתו. "אני מצליח לתפקד עם הפציעה", הצהיר הניגרי הבינלאומי, "מה אפשר לעשות?! לפעמים צריך להקריב בשביל הקבוצה, בשביל האוהדים. זה הכדורגל ואלה החיים. אני עושה כמיטב יכולתי לעזור לקבוצה. ייתכן שאצטרך לקבל מנוחה כעת כדי להחלים לחלוטין".

 

השוער סיכם: "היה חשוב מאוד בשבילנו להשיג את הניצחון הזה. אפשר לראות שהפער מהצמרת אינו גדול ואנחנו כבר מכוונים למקום הרביעי בטבלה. אם נמשיך לנצח והקבוצה תהיה ברוח של ניצחונות אז הכל אפשרי עבורנו. כולנו מאחדים כוחות בשביל המטרה שלנו ואנחנו מסתכלים למעלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דלה איינוגבה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים