$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטן ייעדר מול שאלקה. לוי: תיקו יספק אותנו

קפטן מכבי חיפה ייעדר מהמשחק בגרמניה ביום חמישי. המאמן: "ננסה לעשות הכל עם השחקנים הבריאים". הוסיף: "צריך להביא את הנחישות והרצון למגרש, אבל הליגה חשובה יותר. מכבי תל אביב? נחשוב עליה רק אחרי שנחזור ארצה"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  27.09.11 - 10:32

מכבי חיפה תמריא מחר (רביעי) לגרמניה, לקראת משחקה מול שאלקה במחזור השני בשלב הבתים בליגה האירופית ביום חמישי, כאשר עוד קודם לכן תקיים את ארוחת החג בגלזנקירשן. בעונה שעברה פגשה הפועל ת"א את שאלקה בליגת האלופות, ויצאה מהמפגש הכפול בשלב הבתים עם תיקו 0:0 והפסד 3:1 בגרמניה. למי ששכח, ראול וקבוצתו הגיעו עד חצי גמר הצ'מפיונס.

יניב קטן החולה לא הגיע היום לאימון הקבוצה. הקפטן הוותיק לא ייצא מחר עם חבריו למשחק מול שאלקה בהחלטה משותפת שקיבל הצוות המקצועי שהתייעץ בצוות הרפואי של המועדון.

"יניב נכנס לכושר טוב אבל הוא חולה. אתמול הוא לא גמר את האימון והיום הוא לא התאמן בהמלצת הרופא", אמר אלישע לוי, "הוא המליץ לנו שלא לקחת אותו לגרמניה וכך יקרה. אין מה לעשות, הוא חולה. ניקח לשאלקה את השחקנים הכשירים והבריאים שעומדים לרשותנו".

"ננסה לבנות מערך ולהשיג יציבות לפני ההמשך", הוסיף לוי, "שאלקה זו אחת הקבוצות הטובות בבונדס ליגה, אבל נעשה הכול כדי שנהנה מכדורגל ונעשה תוצאה טובה. עשינו ניצחון חשוב במחזור הראשון, יש לנו שלוש נקודות ונמשיך לנסות לעבור שלב. לפני המשחק, ברור שתיקו מספק".

"אפשר ללכת בשתי החזיתות", דיבר לוי על השילוב והקשיים במשחקים באירופה ובליגה, "נעשה הכול לעבור לשלב הבא בליגה האירופית אבל הליגה זה הדבר החשוב ביותר. אין צורך לוותר על אחד משני המפעלים. שתי התל אביביות גם עומדות בעומס גדול. יש לנו סגל רחב כדי שנוכל להגיע לחלק האחרון של העונה עם כמה שיותר אנשים טריים. חייבים לעשות רוטציה, אי אפשר להשאיר אנשים בחוץ. נפגענו מזה בחלק מהמשחקים אבל ברגע שנתייצב ותהיה היררכיה נרוויח מזה. אמרתי אחרי סכנין שאפשר לשחק לא טוב, אבל צריך לבוא נחוש ומחוייב למשחק. אני שמח שנגד רמת השרון ראינו מחוייבות ולחץ מהדקה הראשונה".

"אנחנו בעיצומו של תהליך אחרי ששישה שחקני הרכב יצאו ועשרה באו", סיכם המאמן, "זאת קבוצה צעירה שצריכה את הזמן שלה. אנחנו בכיוון טוב אבל צריך רק זמן וסבלנות. לא דיברנו על שאלקה לפני רמת השרון ולא נדבר על מכבי תל אביב לפני שאלקה".

מלבד קטן, עוד שני שחקני מכבי חיפה לא ימריאו עם הקבוצה לגרמניה - אייל משומר הפצוע, חן עזריאל ששוחרר מהנסיעה בשל סיבות אישיות וגם חיים מגרלשווילי שלא יטוס בשל סיבה מקצועית בלבד.