שתף קטע נבחר

ברקוביץ': "הפעם היינו מרוכזים בזמן אמת"

ראשל"צ גברה על קרית אתא וחגגה ניצחון ראשון אי פעם ב'בית מכבי', המאמן הודה: "עד היום היינו יציבים בלאבד את ההפרש". ביהם: "נישאר בליגה". אשכנזי אחרי ניצחון חיפה: "היה חשוב לחזור למסלול"

היסטוריה בראשון לציון. הקבוצה של עופר ברקוביץ' חגגה הערב (א') ניצחון ראשון אי פעם ב'בית מכבי', 86:108 על עירוני קרית אתא, שלה היה זה הפסד 11 ברציפות.

 

"אחד הדברים החשובים הוא יציבות ויכולת. עד היום היינו יציבים בלאבד את ההפרש", סיפר ברקוביץ' בסיום. "גם כשאנחנו מובילים 20 הפרש, אנחנו משחקים כאילו הקבוצה במינוס 10. אנחנו בלחץ מעצמנו, נקווה שהניצחונות ישחררו אותנו. היום היינו מרוכזים בזמן האמת ואחרי רצף טעויות, עשינו את הדברים הנכונים".


מוסינזון. היסטוריה בעיר היין (צילום: צפריר אביוב)

 

ברקוביץ' הוסיף: "נצחונות זה הדרייב של הספורט. חשוב לי לשמור על ריכוז. אנחנו עדיין לא במקום שאנחנו רוצים ויכולים, יש לנו עוד הרבה לשפר

 בצורת המשחק ונשפר". על דימרקו ג'ונסון, שחקן הרכש החדש, אמר ברקוביץ': "הוא הציג משחק מצוין. בדיוק היום נפצע ג'יימס יוז וזה נתן לו במה שלמה. כל דבר נוסף שאומר עליו, יגרע".

 

דימרקו ג'ונסון: "אני רוצה לעזור לקבוצה. למאמן הייתה תוכנית משחק טובה וכל השבוע דיברנו, שאם לא נגן על הבית, יהיה לנו קשה בתחתית".

 

מאמן קרית אתא, אילון ביהם: "אני בטוח שנשאר בליגה, בשנייה שלא אאמין בכך לא אשאר כאן. בסוף נפתיע את כולם. הקבוצה שלנו בנויה מראש מסגל שהוא לא מאריות הליגה וזה משחק ראשון שלנו שיש בו רק שני פצועים. אנחנו קבוצה וצריכים לעשות את העבודה יחד. ראשון הרגו אותנו מתחת לסלים, זו הייתה הבעיה המרכזית שלנו, חוץ מההגנה. כשנהיה עם סגל מלא, נתקרב לאן שאנחנו רוצים".


אבי אשכנזי וג'ף רוזן. "משחק ההתקפה זרם" (צילום: חגי אהרון)

 

אבי אשכנזי: "היה לנו חשוב לחזור למסלול"

מכבי חיפה חזרה לתלם עם 74:94 על עירוני רמת גן ברוממה. "הניצחון היה מאוד חשוב לנו כדי לחזור למסלול", הודה בסיום המאמן המנצח, אבי אשכנזי. "משחק ההתקפה שלנו זרם היום קצת יותר. יש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל אני אופטימי".

 

עוזר מאמן גבעת שמואל, דרור כהן: "חפרנו לעצמנו בור קטנטן בחצי הראשון. במחצית השניה היינו יותר אסרטיביים ושיחקנו יותר טקטי. חזרנו יפה למשחק, אבל הדברים הקטנים בסוף, נאיביות וחוסר ריכוז, הם שהפסידו את המשחק. עצם זה שאנחנו באים להריה ללא ריגשי נחיתות, ומסתכלים להם בעיניים, ומאוכזבים אחרי הפסד - זה אומר שאנחנו בליגה שלהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עופר ברקוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים