$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ליאור אליהו: "כל הישג חשוב ומקנה ביטחון"

18 לפורוורד בנצחון מכבי על נאנסי 62:86 בגמר טורניר ה"פרו-סטארס"

רועי גלדסטון  25.09.11 - 07:57
אליהו (gettyimages). צוברים ביטחון
אליהו (gettyimages). צוברים ביטחון

מכבי ת"א תנחת אחה"צ בישראל לאחר שזכתה אמש בטורניר ה'פרו-סטארס', טורניר ההכנה לעונה הקרובה. הצהובים ניצחו את שולה, גראבלין ובגמר 62:86 את נאנסי ועלו ל-0:4 במשחקי ההכנה לעונה הקרובה, כאשר בעוד שבוע תפתח הקבוצה את הופעותיה בליגה האדריאטית.

הצהובים יערכו ביום שלישי את מסיבת העיתונאים החגיגית לפתיחת העונה, וכבר ביום שבת יחלו עונה ארוכה מאוד, במשחק חוץ בסלובניה מול נובו מסטו. ליאור אליהו התאושש לגמרי מהפציעה בשריר הארבע ראשי אותה ספג במשחק הנבחרת מול איטליה, ואתמול כבר נכנס לגמרי לעניינים כשסיים כקלע המוביל עם 18 נקודות. "הרגשתי מצוין אתמול והפציעה כבר מאחוריי", אמר אליהו לאתר ערוץ הספורט, "אני שמח שהתחלנו את העונה ברגל ימין וזכינו בטורניר. עונה ארוכה לפנינו וכל הישג חשוב לנו, ובונה את הביטחון שלנו כקבוצה".

אמנם מדובר בצעדים ראשונים שעושה מכבי מודל 2011-2012, אבל מספר מגמות ניתן ללמוד מהטורניר. בראש ובראשונה מגיע קרדיט גדול לעוזר המאמן גיא גודס שיחד עם דריק שארפ הכין את הקבוצה לנוכח היעדרותו של דייויד בלאט ששהה עד לאחרונה עם נבחרת רוסיה באליפות אירופה והצטרף רק ביום חמישי. כמו כן ניתן לראות שיוגב אוחיון מקבל קרדיט רב מבלאט. הגארד פתח בחמישייה לצידו של ג'ורדן פארמר ב-3 המשחקים, כשאמש שיחק 25 דקות (3 נקודות), למרות שלא הציג את היכולת מהמשחק מול גראבלין אז קלע 8 נקודות והוסיף 4 אסיסטים ו-3 חטיפות.

ג'ון שאייר עדיין לא התאקלם לגמרי ונמצא מתחת לאוחיון בהיררכיה, עם 0 נקודות אמש ב-4 דקות, 3 נקודות מול גראבלין, ו-8 נקודות מול שולה. נקודה נוספת היא סופוקליס שחורציאניטיס: הסנטר נראה מצויין, אפילו השיל מספר קילוגרמים בקיץ ומראה רצינות רבה.

מילאן מצ'באן וריצ'ארד הנדריקס מפגינים גם הם דומיננטיות. הסרבי קלע אמש 16 נקודות ב-18 דקות, ב-5 מ-6 מהשדה והוריד 6 כדורים חוזרים. אל תתפלאו אם לאחר האליפות הטובה בליטא, הוא יעשה קפיצת מדרגה משמעותית השנה, אולי בניגוד להערכות הראשוניות. גם ריצ'ארד הנדריקס נראה מצויין, ואמש קלע 6 נקודות ב-20 דקות, כשערב קודם, קלע 9 עם 6 ריבאונדים מול גראבלין, ומשחקו הטוב בצרפת היה מול שולה והסתיים עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים.

דייויד בלו ששיחק מול גראבלין 33 דקות קיבל מנוחה אמש ושיחק רק 2 דקות וחצי. שחורציאניטיס יתחתן בעוד כמה ימים עם חברתו היווניה ושוחרר כבר אתמול להכנות לחתונה.