שתף קטע נבחר

איטליה: ניצחונות בכורה למילאן ואינטר

מחזור רביעי: האלופה גברה 0:1 בבית על צ'זנה (צפו בתקציר). סגניתה ניצחה 1:3 בחוץ את בולוניה במשחק הבכורה של המאמן החדש קלאודיו ראניירי. 0:0 בין נאפולי לפיורנטינה

מילאן ואינטר מתאוששות מהפתיחה הצולעת. אלופת איטליה השיגה הערב (ש') ניצחון ראשון העונה ב'סרייה A', כאשר גברה 0:1 בביתה על צ'זנה במחזור הרביעי ועלתה למקום השמיני. קלארנס סיידורף כבש את השער היחיד במשחק בדקה החמישית, בבעיטה מסובבת מהאגף השמאלי לפינה הרחוקה.

 

 

ביום רביעי האחרון פיטרה אינטר את מאמנה ג'יאן פיירו גספריני ומינתה במקומו את קלאודיו ראניירי, בעקבות הפתיחה החלשה של העונה. הערב ערך ראניירי את הופעת הבכורה על הקווים, והצליח להשיג ניצחון 1:3 במשחק החוץ מול בולוניה.

 

ג'יאמפאולו פאציני כבש ראשון (39) לנראזורי, אלסנדרו דיאמנטי הישווה (66 בפנדל) ובעיטת 11 מטרים (81) של דייגו מיליטו מהעבר השני העניקה לאורחים יתרון 1:2.

 

נגיחה של לוסיו בדקת הסיום (אחרי שסולימאן מונטארי הגביה בעיטה חופשית) קבעה 1:3 והבטיחה את שלוש הנקודות לאינטר. ארחימדה מורלאו מבולוניה הורחק (80).

 

ג'יאמפאולו פאציני חוגג (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ג'יאמפאולו פאציני חוגג(צילום: gettyimages)
 

היה זה הניצחון הראשון של אינטר העונה והיא עלתה למקום ה-11 עם ארבע נקודות, בטרם התקיימו יתר המשחקים. במשחק נוסף סיימו נאפולי ופיורנטינה

בתיקו 0:0.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המוליכה יובנטוס תשחק ביום ראשון בחוץ מול קטאניה. יתר המשחקים: קייבו - גנואה, אטאלנטה - נובארה, קליארי - אודינזה, לאציו - פאלרמו, סיינה - לצ'ה, פארמה - רומא.


פורסם לראשונה 24/09/2011 20:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוסיו וגסטון ראמירס
צילום: EPA
מומלצים