שתף קטע נבחר

הכנה: מכבי ת"א הביסה את שולה 74:105

הצהובים לא התקשו לגבור על היריבה הראשונה במחנה האימונים, משחק מצוין לשחורציאניטיס (16 נק') ופרמאר (15). דייויד בלאט אמר בסיום: "החברה משחקים כמו שאנחנו אוהבים"

ביד ימין. מכבי תל אביב הביסה הערב (ה') את שולה 74:105, במשחק הראשון במסגרת מחנה האימונים בצרפת. משחק מצוין של ג'ורדן פרמאר (15 נקודות) ולסופוקליס שחורציאניטיס (16 נק'), בעיקר ברבעים השני והשלישי, העניקו למאמן הצהובים דייויד בלאט קבלת פנים נעימה, לאחר שזה הצטרף למחנה האימונים רק הבוקר.

 

 

בלאט בחר לפתוח עם ג'ורדן פרמאר, סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית', דייויד בלו ויוגב אוחיון. לאחר פתיחה הססנית (8:9 למכבי), התעוררו הצהובים וברחו ל-18:25, בזכות משחק טוב של פרמאר וסופו. הרבע הראשון הסתיים ביתרון צהוב - 20:33.

 

ג'ורדן פרמאר. משחק מצוין שלו ()
ג'ורדן פרמאר. משחק מצוין שלו

 

הרבע השני אמנם החל כשהצרפתים צימקו ל-33:28, אך פרמאר שוב לחץ על הדוושה ומכבי טסה ל-30:46. תיאו פפאלוקאס נכנס וסייע להדק את ההגנה, והחבורה של בלאט ירדה לנוח עשרים דקות מהסיום ביתרון מרשים - 37:56. פרמאר בלט במחצית הראשונה עם 13 נק', סופו סייע לו עם 11.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הרבע השלישי היה המשך ישיר לזה שקדם לו, כשסגנית אלופת אירופה התעללה בשולה המסכנה וטסה ל-42:70 מפלצתי, ארבע דקות לסיום הרבע. התעוררות צרפתית מינורית רק מזערה נזקים, ובתום הרבע השלישי הראה לוח התוצאות על 52:78 בצהוב.

 

גודס ובלאט. מכבי תל אביב החדשה נראית טוב ()
גודס ובלאט. מכבי תל אביב החדשה נראית טוב

 

הרבע השלישי היה המשך ישיר לזה שקדם לו, כשסגנית אלופת אירופה התעללה בשולה המסכנה וטסה ל-42:70 מפלצתי, ארבע דקות לסיום הרבע. התעוררות צרפתית מינורית רק מזערה נזקים, ובתום הרבע השלישי הראה לוח התוצאות על 52:78 בצהוב.

 

העובדה שלעשר הדקות האחרונות מכבי הגיעה ביתרון אדיר לא שינה בכלום לבלאט, שדרש משחקניו להמשיך ולשחק בשיא הקצב. בסופו של דבר המשחק הסתיים ב-74:105, ושבוע וחצי לפני משחק הפתיחה של הליגה האדריאטית הצהובים נראים מצוין.

 

בלאט. וולקאם, דייויד (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
בלאט. וולקאם, דייויד(צילום: דרור עינב)
 

"כל הכבוד למאמנים"

דייויד בלאט אמר בסיום: "זה היה משחק טוב מאוד שלנו. הקבוצה נראת טוב מאוד לשלב הזה, החבר'ה עומדים יפה על המגרש ומשחקים ביחד כמו שאנחנו אוהבים, וזה בזכות עבודה נפלאה של המאמנים והשחקנים בתקופת ההכנה בה אני לא הייתי. מסרנו 27 אסיסטים ואיבדנו רק 11 כדורים, וזה מצביע על תיאום וקבוצתיות. כמובן שזה שלב מאוד מוקדם ולא מבטיח דבר, אבל מאוד משמח בשלב הבא".

 

קלעו למכבי ת"א: סופוקליס שחורציאניטיס 16 נקודות, ג'ורדן פרמאר 15, שון ג'יימס 14, ריצ'ארד הנדריקס (עשרה ריבאונדים) 13, גיא פניני 11, דווין סמית' 10, ג'ון שאייר 8, טל בורשטיין 6, תיאו פאפאלוקאס 5, דייויד בלו 3, יוגב אוחיון 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים