שתף קטע נבחר

פונטי: "מתחילים להרגיש את האווירה"

נבחרת כדורעף הנשים של ישראל בהכנות אחרונות לקראת המשחק מול פולין בשבת במסגרת אליפות אירופה. רון פונטי: "יש התרגשות עצמוה, אנחנו רוצות שזה כבר יתחיל"

נבחרת כדורעף הנשים של ישראל, שהגיעה אמש (ד') לז'רנינאן שבסרביה לקראת אליפות אירופה, קיימה היום שני אימונים באולם שבו יתקיימו משחקי בית ג' של האליפות. ז'רנינאן היא עיר ספר שבה חיים כ-25 אלף תושבים, רחוקה 70 ק"מ מבלגרד והאולם בו יתקיימו המשחקים ("האלה ספורטובה") הוא אולם חדש לגמרי ובו כ-3,500 מושבים וייחנך בשבת במשחק של נבחרות ישראל ופולין.

 

 

"האולם קצת בעייתי. יש בו חלונות גדולים ובשעת השקיעה קרני השמש מסנוורות את השחקניות בחלק מהמגרש", סיפר עוזר מאמן הנבחרת גל גלילי. "אבל חוץ מזה אין טענות, הכל כאן בסדר גמור, האירוח למופת, קיימנו שני אימונים טובים ואנחנו מתחילים להרגיש את האווירה של אליפות אירופה".

 

רון פונטי. מוכנה לתת הכל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רון פונטי. מוכנה לתת הכל(צילום: אורן אהרוני)

 

רון פונטי, המוסרת של הנבחרת, כבר רוצה שהאליפות תתחיל: "יש התרגשות עצומה ואני מקווה שננתב אותה למקומות חיוביים. אנחנו מרגישות מוכנות ורוצות שזה כבר יתחיל. הגענו לרגע ואנחנו רוצות שהוא יהיה הכי טוב שאפשר. אני יודעת שמבחינתי אני עולה למגרש כדי לתת את כל מה שיש לי. הפער בדירוג העולמי בינינו לבין היריבות שלנו הוא על הנייר בלבד, כשעולים לשחק אין לזה משמעות".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מחר תקיים הנבחרת שני אימונים נוספים באולם לקראת המשחק מול פולין, שיתקיים בשבת בשעה 17:00 שעון ישראל וישודר בשידור חי בערוץ הספורט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רון פונטי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים