שתף קטע נבחר

הפועל באר שבע: לויטה עשוי להצטרף בינואר

הקבוצה של ניר קלינגר ניסתה להחתים את השוער ברגע האחרון, אך מורכבות המהלך הותירה את מרצ'ין צבאי בין הקורות, לפחות עד לחלון ההעברות הבא. גיא צרפתי לא יגיע

כמה שעות לפני תום מועד ההעברות, ובהפועל באר שבע קיבלו החלטה שלא לחזק את הסגל, לפחות עד לפגרת ינואר. ביממה האחרונה ביררו בהנהלת הקבוצה בקשר לאפשרות להביא ארצה את אוהד לויטה, שוערה של וואלביק ההולנדית.

 

 

בב"ש ניסו לעשות מהלך של הרגע האחרון, אבל בסופו של דבר, בגלל מורכבות העסקה, החליטו בקבוצה להעניק את הקרדיט לשוער הפולני מרצ'ין צבאי. במשחקים האחרונים ספגה הקבוצה כמה שערים באשמתו הישירה של השוער הפולני אך למרות זאת בקבוצה החליטו להעניק לו את הקרדיט ונראה כי ימתינו עם ההחלטה ובפגרת ינואר יעשו הערכה מחדש. חשוב לציין כי לויטה שוחרר מקבוצתו ההולנדית, כך שהוא נחשב לשחקן חופשי ואם ירצו, יוכלו בבאר שבע להביאו עוד לפני ינואר.

 

גיא צרפתי. יישאר בפתח תקווה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גיא צרפתי. יישאר בפתח תקווה(צילום: ראובן שוורץ)

 

ניסיון נוסף להתחזק נעשה היום ע"י הקבוצה, שפנתה להפועל פ"ת כדי שזו תשחרר את גיא צרפתי. קשר הפועל פ"ת קיבל הצעה לחתום לשלוש שנים אצל ניר קלינגר, וכבר הביע רצון לשחק בקבוצה, שחייבת להעבירו בבקרה עד חצות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

נכון לרגע זה מסרב מאמן הפועל פ"ת גילי לנדאו לשחרר את השחקן, ובב"ש מעריכים כי צרפתי לא יגיע דרומה. מנכ"ל הפועל ב"ש אסי רחמים אמר היום:

"החלטנו שלא להתחזק מעבר להחתמות שנעשו, אנחנו מאמינים שהשחקנים שנמצאים עכשיו בקבוצה יכולים להוציא אותנו לדרך חדשה".

 

בב"ש עדיין מתאמנים שני שחקנים שעשויים לחזק את הקבוצה. הראשון הוא הקשר הסרבי בן ה-26 דניס גלאבינה, שככל הנראה יחתום בימים הקרובים, והשני הוא הקשר ההולנדי-יהודי בן ואן דה אקסל. שני השחקנים הם שחקנים חופשיים ולכן תום מועד ההעברות היום בחצות לא נוגע אליהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהד לויטה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים