שתף קטע נבחר

חיים אוחיון: "מוסדות הכדורסל בישראל כשלו"

הבעלים של גלבוע/גליל היה תקיף במסע"ת לפתיחת העונה, אחרי שנקבע כי קבוצתו לא תשתתף ביורוקאפ: "נעשה לנו סיכול ממוקד". ליובין: "מאוד מאמין בשחקנים שלנו"

סגנית האלופה, הפועל גלבוע/גליל, ערכה היום (ה') מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה החדשה. בשלוש העונות האחרונות התרגלו בגלבוע לאוויר פסגות, עם שלוש הופעות רצופות במעמד הפיינל פור, מתוכן אחת מתוקה במיוחד שהסתיימה באליפות.

 

 

"עזבו אותנו כמה שחקנים והבאנו כמה חדשים כדי ליצור תלכיד מאוזן", סיפר המאמן ליאור ליובין. "אני מאוד מאמין בשחקנים שפה. החלל שהשאירו גוני יזרעאלי וגל מקל לא יורגש בגלל שהחוק הרוסי בוטל".

 

גלבוע/גליל מודל 2011/12: "נשאיר את הקבוצה במקום הטבעי שלה" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
גלבוע/גליל מודל 2011/12: "נשאיר את הקבוצה במקום הטבעי שלה"(צילום: זהר שחר)

 

ליובין התייחס לכך שהקבוצה לא הורשתה לשחק ביורוקאפ והוחלפה על ידי הפועל ירושלים: "מגיע לנו להיות ביורוקאפ. היו כמה דברים בקיץ שלא תלויים בנו. אני מנסה לא להיכנס למקום הקורבני הזה. אני גאה להיות חלק מהמועדון המיוחד הזה. הצעירים ימשיכו לקבל פה הזדמנות וזה אחד הסיפוקים הגדולים. הציפיות זה לא משהו שחדש לנו. נעשה את כל המאמצים כדי לממש אותן ולהשאיר את גלבוע במקום הטבעי שלה".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יו"ר מועצת הגלבוע, דני עטר, היה הרבה יותר תקיף: " אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לבקר בחריפות את כל מי שאחראי על הספורט בישראל. מחדל גדול מאוד של המדינה שאנחנו לא מייצגים את ישראל באירופה. מי שאחראי על הכדורסל בארץ ונותן לדבר הזה להתקיים, גורם להרבה מאוד שאלות ותהיות. אנחנו השנה נשאף להגיע לאותו מקום והפעם לא נוותר על מקומנו".

 

דגן יבזורי והחברים באימון  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
דגן יבזורי והחברים באימון (צילום: זהר שחר)

 

גם הבעלים, חיים אוחיון, לא נשאר אדיש לעוול שנעשה לקבוצה שלו: "אני חושב שמוסדות הכדורסל בישראל כשלו כשל מערכתי. נעשה לנו סיכול ממוקד. הם לא מקיימים את הדבר העיקרי שבגללו משחקים כדורסל וזה ספורטיביות והשגיות".

 

הסנטר הוותיק, עידו קוז'יקרו, היה השחקן היחיד שנאם: "אני מאוד מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת. מאוד מאמין בהמשכיות שהצוות המקצועי מגבש פה. חשוב מאוד שיש פה זר שהוא לא חדש בליגה כמו קורטני פלס. יש פה חיבור טוב ואני רוצה להודות להנהלה שמספקת לנו את כל התנאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור ליובין
צילום: זהר שחר
מומלצים