$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טביב הציג תעודת יושר, יוכר כבעלי הפועל

משטרת מיאמי וה-FBI נתנו אישורים לכך שטביב לא ביצע עבירה פלילית. תמוז: "שימשיכו לדבר על מכבי תל אביב"

מוטי פשכצקי ורועי זריהן  23.09.11 - 00:28

את העובדה שאלי טביב הוא בעלי הפועל תל אביב ידענו היטב אחרי השנה האחרונה שבה התעמת עם שותפו מוני הראל, שהחליט לפנות בסופו של דבר את כסאו, אלא שאמש (חמישי) גם ההתאחדות הכירה בכך רשמית אחרי שהציג לה אישורים ממשטרת מיאמי וה-FBI על כך שאין לו עבר פלילי.

  • שבת ב-19:30, שידור בלעדי בדור 3 בסלולר ובאייפון: מכבי חיפה מול רמה"ש 
  • עבור טביב מדובר בסוף שמח לסאגה ארוכה מאוד, שהחלה בעימות המתוקשר עם הראל, המשיך לקיץ האחרון שבו זכה בבעלות על המועדון בעסקת הבמב"י בבית המשפט והגיע לסיום עם חותמת רשמית עם הצגת תעודות היושר מארצות הברית.

    בינתיים, האדומים שמחו על העלייה למקום הראשון אחרי ה-0:2 על הפועל באר שבע בבלומפילד משערים של ביבאן פרנסמן וסלים טועמה, כשבמקביל הפסידו מכבי תל אביב ומכבי חיפה לרמת השרון ובני סכנין בהקבלה.

    טוטו תמוז, שדווקא אתמול לא כבש, אמר לאתר ערוץ הספורט: "הטבלה לא משקרת, אבל עכשיו מתחיל המבחן הגדול שלנו שזה לשמור על המקום הראשון ולשחק טוב". על העובדה שהיריבה העירונית, מכבי תל אביב, משכה את מירב תשומת הלב בשבועות האחרונים אמר החלוץ: "שימשיכו לדבר על מכבי ת"א, אנחנו נמשיך לעשות את שלנו".

    לאחר חמישה מחזורים בליגת העל, הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה. האדומים נמצאים במקום הראשון עם 13 נקודות, אחת יותר מאשר למכבי ת"א.

    תמוז הביט קדימה לעבר המחזור הקרוב, אז יארחו האדומים את הפועל חיפה: "אני מאמין שזה יהיה דומה למה שראינו נגד באר שבע. כמובן שנעשה את הכל בשביל לנצח גם אותה". על השאלה אם הוא ימשיך בהפועל תל אביב ענה: "בינתיים אני פה ורק זה מה מעניין אותי".