שתף קטע נבחר

רוסיה: מייקון על הכוונת של אנז'י מחאצ'קלה

הקבוצה של רוברטו קרלוס וסמואל אטו מוכנה לשלם 15 מיליון אירו תמורת המגן הברזילאי של אינטר ולהחתים אותו על חוזה ע"ס 6.5 מיליון אירו בעונה. סוכנו, אנטוניו קלנדו: "שוק השחקנים משתגע ואי אפשר לדעת מה יקרה"

אנז'י מחאצ'קלה לא מפסיקה להשתולל. הקבוצה הרוסית שהוציאה סכומי עתק, הפכה את סמואל אטו לבעל השכר הגבוה בעולם וצירפה גם את יורי ז'ירקוב ורוברטו קרלוס, מנסה להחתים את המגן הימני של אינטר ונבחרת ברזיל, מייקון.

  

 

בחודש שעבר דווח ברוסיה שמחאצ'קלה ניסתה לצרף את דני אלבס מברצלונה, אבל הוא סירב וכעת דווח כי מייקון מהווה אלטרנטיבה. על פי אתר 'לייף ספורטס', הקבוצה מוכנה לשלם עבורו 15 מיליון אירו ולהעניק לו משכורת של 6.5 מיליון אירו בעונה.

 

מייקון עם סמואל אטו. עשוים להתאחד מחדש (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מייקון עם סמואל אטו. עשוים להתאחד מחדש(צילום: AFP)
 

סוכנו של מייקון, אנטוניו קלנדו, לא פסל את האפשרות: "שוק השחקנים משתגע והכל יכול להשתנות בתוך שנה. דבר אחד בטוח, מאסימו מוראטי (נשיא אינטר)

רוצה עבורו הרבה כסף. אני לא יוגע בדיוק כמה, אבל בעונה שעברה הוא דחה הצעה ב-25 מיליון אירו ונראה לי שהשנה הוא יסכים להצעה כזו".  

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מייקון מחלים בימים אלה מפציעה ועשוי לחזור לשחק במדי אינטר על אדמת רוסיה, במשחק החוץ מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות. חוזהו בנראזורי מסתיים ביוני 2013.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים