$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פילאבסקי עבר לבית"ר. מויאל ישחק בשבת?

כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, הבלם האוקראיני הושאל ממכבי חיפה, אצלה ימשיך את השיקום מהפציעה שעבר. הקשר חזר לאימונים וכנראה יהיה בסגל לפ"ת. פאסוס לא יצטרף

תומר לוי וזיו אברג'יל  22.09.11 - 21:32

אז נכון שלא מדובר בניצחון אבל אם בקיץ היו אומרים ליובל נעים שהוא יהיה מאוכזב אחרי תיקו בקופסא הוא לבטח היה מרוצה. בית"ר ירושלים סיימה אמש (רביעי) ב-1:1 עם מכבי נתניה אחרי שכבר הובילה משער של עמית בן שושן, שנמצא בכושר מצוין, בדקה ה-53.

  • שבת ב-19:30, שידור בלעדי בדור 3 בסלולר ובאייפון: מכבי חיפה מול רמה"ש
  • למרות שאחמד סבע צינן את החגיגה כשהשווה בדקה ה-63, בבירה לוקחים בסופו של דבר את הדברים הטובים אחרי שהשיגו כבר 10 נקודות והם במקום ה-3 בטבלה. אפילו האוהדים עודדו את השחקנים בסיום למרות שמדובר בנקודה בלבד. שביעות הרצון בבית"ר, על אף אובדן היתרון, היא הידיעה שבקופסא קשה להוציא נקודות והזיכרון מהתבוסה הכואבת 4:1 בעונה שעברה.

    "קודם כל זה כיף כשהקהל מעודד אותנו", אמר אבי ריקן, "הוא רואה שאנחנו נותנים את המקסימום ונופלים על התחת. הם יודעים שלא קל בקופסא ותיקו פה זו בסדר מבחינתנו. אנחנו מסתכלים קדימה. הובלנו, השתדלנו לשמור על התוצאה ורצינו לכבוש ולגמור את המשחק. חבל שספגנו אבל לומדים מכל משחק מקווים שבפעם הבאה שנכבוש, נשמור על התוצאה".

    השחקן התייחס להשפעתו של המאמן יובל נעים על הקבוצה. "האמת אף פעם לא הנמכתי ציפיות. יש קבוצה טובה ויובל מוציא את המקסימום מכל אחד ואנחנו מחזירים לו. יש פה שחקנים טובים וניתן את הטון השנה".

    בעניין אחר, בבית וגן הצליחו להעביר את הבלם אנדריי פילאבסקי, שעל העברתו ממכבי חיפה סוכם כבר לפני מספר שבועות. פילאבסקי עובר שיקום בחיפה וצפוי לעבור לבית"ר רק אחרי שיחלים, אולם חוזהו כבר עבר בבקרה. מי שלא יצטרף הוא החלוץ הברזילאי ליאנדרו פאסוס. למרות שהשיגו את המימון הנדרש להחתמתו, בעיות לגבי הערבויות והבטוחות שנדרשות מנעו בסופו של דבר את הצטרפותו לקבוצה. 

    קובי מויאל, שנעדר משני המשחקים האחרונים, חזר היום לאימונים לקראת המשחק מול הפועל פ"ת בשבת והוא צפוי להיות בסגל.