$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שירזי לשחקנים: מי שלא עומד בלחץ - שיילך

אחרי ההפסד החמישי ברציפות, 4:2 לעכו, מאמן הפועל חיפה אסף את שחקניו וגער בהם: "כמה הזדמנויות אתם עוד תזרקו לפח? רק גברים ישחקו מעכשיו והלאה". אלירן ג'ורג' ויובל אבידור עברו בבקרה ויעמדו לרשות המאמן כבר בשבת

תומר לוי
תומר לוי  22.09.11 - 18:54

ההרכב של הפועל חיפה עומד לעבור שינוי מהפכני. כבר במשחק הקרוב, בשבת מול הפועל תל אביב, מתכוון המאמן ניצן שירזי להחליף חמישה שחקנים מה-11 הפותחים שלו. אמש (רביעי) האדומים הפסידו בפעם החמישית ברציפות, הפעם 4:2 בבית להפועל עכו, ובקבוצה הבינו שככה שום דבר לא יילך. יובל אבידור ואלירן ג'ורג' עברו בבקרה, והם צפויים להשתלב בהרכב.

  • שבת ב-19:30, שידור בלעדי בדור 3 בסלולר ובאייפון: מכבי חיפה מול רמה"ש 
  • באסיפת הקבוצה לאחר אימון הערב גער שירזי בשחקניו: "נגמרו ההזדמנויות. רק גברים ישחקו מעכשיו והלאה. מי שלא גבר ומרגיש שהוא לא עומד בלחץ, שיקום ויעזוב. כמה הזמנויות אתם יכולים לקבל? לא יכול להיות שתזרקו את הכל לפח". המאמן פנה באופן אישי למגן הצעיר שרון לוי ואמר לו: "הזדמנוית צריך לקחת ואתה לא עושה את זה". שירזי העביר ביקורת גם על חנן ממן ורועי שוקרני.

    על פי המסתמן, קאלה דרשלר יחזור לשער על חשבונו של רן קדוש ויקבל הזדמנות ראשונה העונה בהרכב, זאת לאור האכזבה מיכולתו של השוער הראשון. גם אושרי רואש יפתח לראשונה מאז הורחק מארבעה משחקים בעקבות התקרית במהלכה ספג אדום ובעט במיכל מים בסמוך למגרש. רואש יעלה על חשבונו של ליאור ז'אן.

    גם ערן לוי, שחזר השבוע לסגל, נכנס אמש כמחליף וגם כבש, עשוי להיכנס להרכב של שירזי מול הפועל תל אביב. בחיפה עושים מאמצים גדולים מאוד להכשיר את אייל טרטצקי, שסובל משבר בידו, כדי שזה יחליף את שרון לוי. אלירן ג'ורג', עבר היום בבקרה, והוא צפוי לפתוח במקום מועין חלאילה. גם חוזהו של יובל אבידור אושר וגם הוא יוקפץ ישירות להרכב.

    בחיפה מעריכים שניצן שירזי ימשיך בתפקידו גם אם יפסיד להפועל ת"א, כאשר למעשה הדד ליין של המאמן הוא המחזור ה-7, אז תפגוש הפועל חיפה את הפועל ב"ש. במפגש מול החברה לתחתית יצפו בחיפה לתוצאה טובה יותר, ודאי עם ההרכב החדש.

    אכזבה גדולה כאמור מרן קדוש, שרון לוי וגם מליאור ז'אן, שלא מספקים את הסחורה. בחיפה מבינים שקיימת בעיה בהגנה ואף ניסו להביא את שי מימון, שהעדיף לחתום בסופו של דבר במכבי פ"ת. החזרה של אושרי רואש, כך מקווים בקבוצה, תייצב את החלק האחורי.