שתף קטע נבחר

ערן זהבי: "פאלרמו אוהבת אותי ואני מחזיר לה"

הקשר הישראלי מאושר לאחר שכבש שער מרהיב בניצחון 2:3 על קליארי. ה'גזטה דלו ספורט': "זהבי הקפיץ את פאלרמו, מחצית ראשונה גדולה". מאסימיליאנו אלגרי לא נבהל מה-1:1 של מילאן מול אודינזה: "אני ישן בשקט"

"ערן זהבי הקפיץ את פאלרמו, הקבוצה מסיציליה הציגה מחצית ראשונה גדולה". הקשר הישראלי זכה הבוקר (ה') לכותרת מחמיאה בגזטה דלו ספורט ולמחמאות בעיתונים נוספים באיטליה לאחר שער הבכורה המרהיב שכבש אמש בניצחון של קבוצתו 2:3 על קליארי.

 

שחקנה של הפועל תל אביב לשעבר הבקיע את שערו הראשון בליגה האיטלקית 18 שניות משריקת הפתיחה, כאשר שלח כדור אדיר לחיבורים מהאגף השמאלי.

 

"שמח שקיבלתי הזדמנות לשחק ולהבקיע". ערן זהבי (צילום: AP) (צילום: AP)
"שמח שקיבלתי הזדמנות לשחק ולהבקיע". ערן זהבי(צילום: AP)
 

לאחר המשחק הוא הגיב: "פאלרמו אוהבת אותי ואני מחזיר לה. אני מאוד מרוצה מכך שקיבלתי את ההזדמנות לשחק ולהבקיע, אבל יותר מכל אני שמח שהקבוצה ניצחה. עכשיו אני מקווה לשחק כמה שיותר ולהבקיע כמו במשחק הזה".

 

אתר האינטרנט 'לייב סיציליה': "ערב של תהילה לערן זהבי". לעומת השמחה בפאלרמו, במילאן לא כל כך מרוצים אחרי שהאלופה סיימה רק בתיקו 1:1 בבית עם אודינזה ונותרה עם שתי נקודות בלבד.

 

"אני רגוע". אלגרי לא התרגש מהתיקו של מילאן (צילום: AP) (צילום: AP)
"אני רגוע". אלגרי לא התרגש מהתיקו של מילאן(צילום: AP)
 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לאחר המשחק נשאל מאמן מילאן, מאסימיליאנו אלגרי, אם הוא לא חושש שגורלו יהיה דומה לזה של ג'יאן פיירו גספריני, אשר פוטר אתמול מאינטר בעקבות סדרת הכשלונות.

 

"אני ישן בשקט", השיב אלגרי. "סבלנו מפציעות של 12 שחקנים והיה חשוב לא להפסיד הפעם. טוב שהבחורים נשארו רגועים. לדעתי שיחקנו היטב והנקודה הזו הגיעה לנו, אם כי ברור שהמקום בו אנחנו נמצאים אינו מוצא חן בעיני".

 

אלשנדרה פאטו שוב נפצע במשחק ואלגרי אמר על כך: "אנחנו מקווים שזה לא משהו רציני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים