$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בני השרון/הרצליה הפסידה לאולם 68:77

הפסד לקבוצה במשחק ההכנה הראשון לעונה. 19 נק' לדאן, 16 לקארטר. המאמן רועי חגאי: "אסור לקבל 28 נק' ברבע. יש לנו עוד הרבה מאד עבודה"

רועי גלדסטון  22.09.11 - 00:50
חגאי. הפסד נוסף
חגאי. הפסד נוסף

בני השרון/הרצליה פתחה ברגל שמאל את משחקי ההכנה לעונה הקרובה. ביום רביעי בערב נוצחה הקבוצה של רועי חגאי 77:68 על ידי אולם הגרמנית אותה אירחה באולם בהרצליה.

פתיחה מוחצת של אולם הובילה ל-6 שלשות שקלעה הקבוצה כבר ברבע הראשון, אותו סיימה ביתרון 14 נק', 14:28. אחרי 31:39 לגרמנים במחצית התקרבה בני השרון ברבע השלישי ואף עלתה ליתרון 48:50, אך הסיומת היתה של האורחים שהפכו את התוצאה שוב והשיגו את הניצחון.

לסדריוס דאן הצטיין עם 19 נק', טוויטי קארטר קלע 16 נק', טרבור בוקר 13 למפסידה. גיא לביא תרם 12 נק' ודלרוי ג'יימס 5 נק'.

"הרבע הראשון היה רע מאוד כי ספגנו 28 נק' ואסור שזה יקרה", סיכם חגאי בסיום, "אבל חוץ מהרבע הזה שמרנו הרבה יותר טוב. נלמד מהטעויות ונמשיך קדימה. יש עוד הרבה מאוד עבודה, יש לנו חבר'ה חדשים וצעירים שצריך לכוון אותם, אבל אני מבסוט ממספר דברים כמו ההגנה שלנו בשלושה מהרבעים ומגיא לביא ששיחק יוצא מן הכלל. חשוב לנו שהוא יקח על עצמו אחריות, במיוחד אחרי שאיבדנו את בן רייס. זה משחק אימון, ויש בו רגעים טובים וקצת פחות טובים".

"בוקר קצת פצוע בקרסול והוא בקושי שבוע כאן, אז צריך קצת סבלנות. אני מאוד מרוצה מהאינטנסיביות שלו", הוסיף המאמן על הרכש מה-NBA. לגבי פציעת רייס סיפר חגאי: "אנחנו עדיין מחפשים לבן מחליף. לא קל למצוא בתקופה הזו ישראלי שישדרג אותנו, נקווה לטוב".