$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רנדל הצטיין, 85:90 לירושלים על מכבי חיפה

18 נק' לפורוורד, אלישי כדיר הוסיף 17 נק' במשחק אימון. קטש: התיאום טוב, רואים תוצאות ממחנה האימונים. אני מרוצה

אסף אפל  22.09.11 - 00:56
רנדל (אתר מנהלת הליגה). מראה מוכנות לעונה
רנדל (אתר מנהלת הליגה). מראה מוכנות לעונה

הפועל ירושלים גברה הערב 85:90 על מכבי חיפה במשחק אימון, הרבה בזכות משחק מצוין של בראיין רנדל שקלע 18 נק', ותרומה משמעותית של אלישי כדיר שסיים עם 17 נק'.

יובל נעימי רשם משחק טוב גם הוא וסיפק 12 נק' לקבוצה של עודד קטש. די.ג'יי סטרוברי הוסיף 10 נק', משה מזרחי וג'ארביס ורנאדו 9 כ"א, אורי קוקיה 8 נק' ולוק ג'קסון 7.
 
"פתחנו לא טוב בהגנה, אבל אחר כך השתפרנו", סיכם קטש, "התיאום בינינו היה טוב ככל שהמשחק התקדם. ברבע האחרון קצת הורדנו את האינטנסיביות, אבל מהדברים האלה נלמד. אנו רואים לטובה את תוצאות העבודה שעשינו במחנה האימונים. אני די מרוצה ממה שראיתי היום. הדרך עוד ארוכה. יש עוד הרבה על מה לעבוד, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

ירושלים תערוך מחר (חמישי) אימון בוקר אחריו תצא ליום גיבוש בצפון. אחר הצהריים יחזרו השחקנים לירושלים. במועדון ממשיכים לחפש גארד שישלים את הפאזל, וחוץ ממועמדותו של מאני האריס, בבירה עדיין מעוניינים בגארד הבולגרי פיליפ וידנוב.