$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קניון מרטין חתם בסין: "אחזור בפברואר"

הפך לשחקן דנבר ה-3 שעובר לסין ולא יהיה רשאי לשוב בתום השביתה. יקבל 3 מיליון דולר, שיא בכדורסל הסיני. סמיח ארדן, הסנטר הטורקי של קליבלנד, חתם לעונה בבשיקטאש

אייל גרוסברד  22.09.11 - 00:17

אנשי דנבר נאגטס לא ממש מחבבים את הכדורסל הסיני בימים אלו. הלילה (רביעי) חתם פורוורד הקבוצה, קניון מרטין, על חוזה לעונה קשיאנגיאנג גוואנז'וי והפך לשחקן השלישי של המועדון שישחק בעונה הבאה במדינה.

מרטין, שחתם על החוזה הגבוה ביותר בתולדות הכדורסל הסיני – 3 מיליון דולרים לעונה – מצטרף בכך לווילסון צ'נדלר וג'יי.אר סמית, עימם שיתף פעולה בעונה שעברה, אשר עשו את הדרך מארה"ב לסין בחודשיים האחרונים.

לפי חוקי איגוד הכדורסל הסיני שהתקבלו לאחרונה, שחקני NBA שיחתמו במדינה לא יוכלו לקבל סעיף חזרה ל-NBA עם סיום השביתה בארה"ב. עם זאת, הליגה בסין מסתיימת בחודש פברואר, ומרטין יהיה רשאי לחזור למולדתו ולחתום כשחקן חופשי בכל קבוצה שיחפוץ.

מרטין הפך בתום העונה שעברה לשחקן חופשי, אחרי שאשתקד רשם 8.6 נק' ו-6.2 ריב', ממוצעיו הנמוכים בקריירה בת 11 השנים. מרטין השתכר 16.5 מיליון דולרים בעונה שעברה, אולם לאור גילו (33) והעובדה שסבל בשנים האחרונות מפציעות בברכיו שהגבילו אותו מאוד, סביר להניח כי לא היה זוכה להצעות גבוהות גם אם היה מחליט להמתין לתום השביתה.

"אני לא צריך את הכסף", אמר מרטין, "יש לי כסף וזה לא מה שאני מחפש. אני רק רוצה לשחק את המשחק שאני כל כך אוהב. אשחק בחודשים הקרובים בסין, ואחזור ל-NBA ברגע שהעונה שם תסתיים".

*שחקן NBA נוסף שעוזב לאירופה הוא סמיח ארדן. הסנטר הטורקי שעבר במהלך עונת הרוקי מבוטסון לקליבלנד, חתם לעונה בבשיקטאש הטורקית, שם ישתף פעולה עם הרכז דרון וויליאמס.