$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ברמה"ש מדהימה את מכבי עם 1:3

בקרית שלום כבר פינטזו על אליפות אך סוויסה (3), דגו (28) ואבוטבול (90) הראו להם כי הדרך לתואר ארוכה וגרמו להם לאבד נקודות ראשונות. הצהובים שאיכזבו ראו את ניבאלדו מורחק (63) ואפילו לא יתנחמו משער של קונאטה (78)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.09.11 - 21:00

כל רצף ניצחונות מגיע לסופו אבל במכבי ת"א לא האמינו שזה יקרה להם דווקא הערב (רביעי). הצהובים שעד למחזור הנוכחי לא איבדו נקודות הפסידו 3:1 לעולה החדשה, עירוני רמת השרון וחזרו לקרקע אחרי הפתיחה המושלמת.

עד לקרב הנוכחי החבורה של איוניר ידעה לקחת את הנקודות גם כשלעיתים לא הציגה יכולת מדהימה, אך הפעם היא אפילו לא הגיעה למשחק כשברוב שלביו, היא לא סיכנה את שער היריבה. הביטו על הנתון הבא: עד לשריקת הפתיחה מכבי ת"א ספגה רק שער אחד וגם הוא במחזור הפתיחה והפעם בווינטר חיימוב הוציא פעמיים את הכדור מהרשת כבר במחצית השעה הראשונה.

זה התחיל נפלא עבור המארחת כאשר סוויסה כבש בדקה ה-3 אחרי שניצל פציעה של ניבאלדו (שכב על הדשא סמוך לקו הרוחב) אשר ביטלה את הנבדל. בדקה ה-28 ברוך דגו (אקס מכבי שבטח שמח לכבוש מולה) סובב כדור אדיר לשער והדהים את היציעים (מגיע גם שאפו לליפקה על בישול). איוניר ביצע שינויים אבל למעט כמה הבלחות לא ראינו שום דבר ממכבי ת"א. 

בדקה ה-63 השופט זרה מלח על הפצעים כשהרחיק את ניבאלדו באדום. אגב הברזילאי לבטח לא יזכור את השבוע הזה (זוכרים את ההופעה הרעה שלו באיסטנבול?). האוהדים הצהובים לא אהבו את זה ובאותו השלב ניסו לתקוף את יו"ר רמה"ש, מאיר יצחקי, כשהקיפו אותו וזעקו לעברו "למה אתה שמח?". שאלה רטורית משהו...

היחיד שאולי יכול לנחם את איוניר הוא מוסא קונאטה שנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-78. הפסד קטן? לא ממש. משה אבוטבול קינח בתוספת הזמן. מומי זפרן יכול להתעודד כשאחרי פתיחה רעה, הוא כבר עם שני ניצחונות רצופים. למכבי לבטח לא יהיה לה קל מול ב"ש ובייחוד מול דינמו קייב ביום חמישי הבא.

מהלך המשחק
שלוש דקות בתוך המשחק הגיע שער מוזר למדי. ברוך דגו מצא את מסודי שכביכול היה בנבדל אך בגלל שניבאלדו שכב בצד המלכודת בוטלה. מסודי השאיר לתומר סויסה שכבש מקרוב את ה-0:1. שער שני שהצהובים סופגים העונה והראשון מאז המחזור הראשון. זה כנראה העיר את האורחת שהחלה להניע כדור אבל לא הצליחה להגיע להזדמנות מסוכנת בחצי השעה הראשונה.

בדקה ה-28 ליפקה דהר מקו האמצע עד לרחבה ומאגף שמאל השאיר לדגו שבבעיטה נפלאה הכניע את חיימוב, 0:2. בדקה ה-31 יצחקי הקשית כדור לרחבה וקולאוטי נגח לידיים של גל ניר. גם ניבאלדו ניסה להבקיע עם הראש שבע דקות אחר כך אך החמיץ את המסגרת. איוניר ביצע שינויים בהפסקה והכניס את קונאטה וקהת למגרש. ההזדמנות הראשונה של הצהובים בחצי הראשון הגיעה מכיוונו של רפי דהן שירה סמוך לקורה בדקה ה-49. בדקה ה-60 סוויסה קיבל כדור עומק, היטעה את ייני וסובב מעל המשקוף.

בדקה ה-63 מכה נוספת לאיוניר. ניבאלדו ביצע עבירה חריפה על גררו וספג אדום. בדקה ה-78 דורה מיכה מצא את עומר ורד שהתקדם מצד ימין והמגן שלח למרכז. שם היה קונאטה שכבש מתוך הרחבה, 2:1. סויסה יכול היה לכבוש את השני שלו כשהתקדם לבד לכיוון חיימוב אך ניסה להקשית בוירטואוזיות ונכשל. בתוספת הזמן משה אבוטבול כבש את השלישי אחרי שהשתלט על ריבאונד. 1:3. הפסד כואב לצהובים בסיום.

הרכבים
מכבי ת"א:
גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, רחמים צ'קול (דיא סבע/61), רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ברק יצחקי, מונאס דאבור (רועי קהת/46), רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה/46).
רמה"ש: גל ניר, גיא ליפקה, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סביטי ליפניה, גל בראל, יוסי אופיר (משה אבוטבול/70), אלן מסודי (אבי סופר/82), נאור פסר, ברוך דגו (אוסקר גררו/54) ותומר סוויסה.