שתף קטע נבחר

טל בורשטיין: "תהיה תחרות גדולה על הדקות"

מכבי ת"א ממשיכה בהכנותיה לעונה החדשה במחנה האימונים בצרפת, עם סגל גדול מהרגיל: "זה טוב ובריא כל עוד זה בצורה חיובית". דייויד בלאט יצטרף היום

אחרי שנחתה אתמול בבוקר (א') באנג'ה שבצרפת, הספיקה מכבי ת"א לערוך אימון ראשון. הצהובים, שיצאו למחנה אימונים בן שבוע, יערכו היום שני אימונים נוספים, כשהמאמן דיויד בלאט צפוי להגיע מליטא במהלך היום ולהעביר את אימון הערב של הקבוצה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

בלאט, שזכה אמש במדליית הארד עם רוסיה באליפות אירופה, יפגוש למעשה לראשונה את הקבוצה שבנה, לאחר שגיא גודס ודרק שארפ היו אלה שהעבירו את האימונים בשלושת השבועות בהם הקבוצה התאמנה במקביל לאליפות אירופה.

ב-1 באוקטובר תפתח מכבי ת"א את העונה עם משחק ראשון בליגה האדריאטית.

 

אתמול הוא זכה בארד, היום יחזור למכבי. דייויד בלאט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אתמול הוא זכה בארד, היום יחזור למכבי. דייויד בלאט(צילום: רויטרס)

 

יחד עם הגעתו של בלאט למחנה האימונים, תתברר גם בימים הקרובים סוגיית הגארד הנוסף שהקבוצה מחפשת. בשלב הזה עדיין לא מתקיים מו"מ רשמי עם שחקן, אך כאמור בלאט מעוניין לצרף לקבוצה גארד זר נוסף, שאם יוחתם יביא לכך שריצ'ארד הנדריקס ישוחרר לויטוריה.

 

ביום חמישי הקרוב ישתתפו הצהובים בטורניר פרוסטארס מול שולה וגראבלין הצרפתיות, טורניר בו כבר השתתפה הקבוצה לפני שנתיים ואף זכתה בו. קפטן

 הקבוצה, טל בורשטיין, אמר: "אנחנו מרגישים בסדר ורוצים להמשיך להתגבש ולעבוד. דייויד יצטרף אלינו והחבר'ה החדשים יכירו אותו וילמדו מה בדיוק הוא רוצה והוא כמובן ייתן את הטון שלו.

 

יש שלד משנה שעברה אבל בעיקר בגארדים היה שינוי מאוד משמעותי, זה לא היה בתכנון אבל קרו דברים שלא בשליטת הקבוצה, אם זו הפציעה של דורון פרקינס, עניין החוזה עם ג'רמי פארגו והשביתה ב NBA. קרו כל מני דברים שהצריכו את השינויים האלה. כמובן שכל אחד מהשחקנים ירצה לשחק וכן תהיה תחרות גדולה העונה על הדקות, אבל זה טוב ובריא שיש תחרות. כל עוד זה נעשה בצורה חיובית אלה דברים שטובים לקבוצה".


פורסם לראשונה 19/09/2011 11:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל בורשטיין
צילום: עוז מועלם
מומלצים