$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עומר דמארי: "הביקורות היו מוצדקות"

החלוץ כבש את השער השני ב-0:2 של הפועל ת"א בעכו: "היינו קצת בפאניקה". שחקן: "היכולת לא טובה אך הניצחון מוריד את מפלס הלחץ. טוטו היה ראוי לקבל את סרט הקפטן". אורמוש, ידין ועבאס בספק לב"ש

תומר לוי
תומר לוי  19.09.11 - 12:11

עומר דמארי, שכבש את השער השני בניצחון הפועל ת"א אמש 0:2 על הפועל עכו, הצליח לעצבן את המאמן דרור קשטן ואת חברו לחוד, טוטו תמוז, לאחר שבאחת ההתקפות במחצית השניה העדיף לבעוט לשער במקום למסור לתמוז הפנוי.

שחקנים בהפועל, שהשיגה ניצחון ליגה שלישי מארבעה משחקים, בירכו על החלטת קשטן לתת לתמוז את סרט הקפטן. "בהיעדרם של הקפטן הקבוע, וואליד באדיר, ושל שי אבוטבול, היה ראוי שטוטו יהיה הקפטן שלנו. אין ספק שזה מעשה שהוכיח את עצמו", אמר אחד השחקנים.

היום ייפגשו קשטן והבעלים אלי טביב, כדי להוריד את מפלס המתיחות לאור יכולתה הלא מרשימה של הקבוצה וגם כדי לבדוק אופציות אחרונות לחיזוק לפני סגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

אביחי ידין שהוחלף במחצית השניה על ידי אבוטבול, סובל מכאבים ברגלו ונמצא בספק למשחק מול הפועל באר שבע ביום רביעי. מירקו אורמוש בספק גם הוא בגלל פציעה, כמו גם מחמוד עבאס הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. "אין ספק שהניצחון שהשגנו בעכו מוריד קצת לחץ מהמערכת", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו רק 2 נק' מהמקום הראשון והכל פתוח. צריך לזכור שזהו רק המחזור הרביעי. לא צריך לאבד פרופורציות. אולי אנחנו משחקים פחות טוב, אבל כרגע, מבחינת קצב צבירת הנק' אנחנו בסדר גמור".

צפו בניצחון הפועל ת"א 0:2 על עכו--->>>

"במחצית השניה היו רבע שעה או 20 דקות בהם נכנסנו ללחץ ולפאניקה ועכו קצת השתלטו על המשחק, אבל אחרי השער השני שכבשנו שוב חזרנו לעניינים", סיכם דמארי, "אני שמח שניצחנו ועכשיו הפנים למשחק מול באר שבע. אנחנו לא מחזירים לאף אחד. היה לנו משחק לא טוב ביום חמישי מול ראפיד בוקרשט והביקורת היתה מוצדקת".

"רצינו לבוא לפה, להילחם ולעשות את העבודה, וגם להראות שאנחנו עדיין מדברים חזק בליגה ואני שמח שעשינו את זה. עכו זה לא מגרש פשוט, הרבה קבוצות יאבדו פה לדעתי נקודות וזה נותן לנו מוטיבציה לקראת העתיד. יש לנו עכשיו שני משחקים בבלומפילד שאנחנו חייבים לנצח, ואם ננצח בשניהם נהיה חזק בתמונת האליפות".

"בשביל כמות כזאת של משחקים בעונה צריך סגל טוב ואני מאמין שיש לנו סגל טוב", סיכם החלוץ, "תהיה עוד רוטציה ויכנסו שחקנים חדשים וחלק ינוחו. דרור ישלב את הכוחות. אנחנו עושים את המקסימום. הצוות המקצועי נותן לנו את הכלים כדי להצליח בכל המסגרות".