$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יפה לראות איך יצחקי מוציא את המקסימום"

במכבי ת"א מרוצים מיכולת החלוץ, שעלה כמחליף מול סכנין ובישל בעקב לעטר ב-0:2 אמש: "הוא מקבל כל מה שנותנים, למרות שקשה לו". חיימוב: "מקווה שהרצף בליגה יימשך, צריך לעשות הפרדה מהליגה האירופית. חשוב שלא ספגנו"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  19.09.11 - 08:57

ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, מקום 1 בטבלה ו-11 שערי זכות לעומת שער חובה אחד. מכבי תל אביב הנוכחית נראית נפלא ומתחילה להשכיח מאוהדיה את עוגמת הנפש ממנה סבלו בשנים האחרונות, בטח כשהיא רושמת את פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 1993/4.

שערים של רועי קהת ואלירן עטר סידרו למוטי איוניר ניצחון נוסף, 0:2 על בני סכנין, וגרמו למאמן לומר בסיום את המילה "אליפות". איורניר אמנם דיבר על הדרך שמובילה לתואר, אבל מתי בפעם האחרונה שמענו את מאמן מכבי מדבר ללא חשש כבר בחודש ספטמבר על המילה הזו?.

בקבוצה מאוד מרוצים מהשתלבותו של ברק יצחקי, שבישל שער נהדר בעקב לאלירן עטר. לפני המשחק דיבר איוניר עם שחקניו ואמר להם כי הוא רוצה מהם מחויבות הגנתית על כל חלקי המגרש. בסיום  אמרו בצוות המקצועי: "אפשר היה לראות את השחקנים מחויבים יותר".

במכבי נתנו דוגמה את יצחקי, שנכנס כמחליף במחצית והירבה לסייע להגנה. החלוץ זכה לשבחים בסיום, ובקבוצה אמרו על יכולתו: "זה יפה לראות איך ברק לא נשבר למרות שקשה לו. שחקנים אחרים היו חושבים שמגיע להם לפתוח וברק מקבל כל מה שנותנים לו ומוציא מזה את המקסימום".

צפו במכבי ת"א מנצחת 0:2 את סכנין--->>>

"קודם כל הכי חשוב שלא ספגנו אחרי ההפסד 5:1 לבשיקטאש", אמר גיא חיימוב ששוב שמר בליגה על שער נקי אחרי מפח הנפש בטורקיה בליגה האירופית, "אני שמח שהרביעייה האחורית ואני עמדנו במשימה והעיקר שניצחנו".

"אנחנו צריכים לעשות הפרדה בין הליגה האירופית לבין ליגת העל כי הליגה האירופית עוד חדשה עבורנו", הוסיף השוער, "אין ספק שאנחנו כל הזמן בתהליך של שיפור והתחברות כי יש לנו הרבה שחקנים חדשים. אנחנו עובדים כל הזמן. אנחנו במצב טוב ומתקדמים ממשחק למשחק".

"אני מקווה שהרצף הזה יימשך כל הזמן ושזה לא ייפסק", סיכם חיימוב, "אנחנו רוצים שהקהל שמגיע לראות אותנו יהנה ממשחק למשחק כמה שיותר". על העייפות לנוכח העובדה שהקבוצה תקיים בסך הכל 4 משחקים בתשעה ימים וכבר ערכה שניים בתוך ארבעה ימים, אמר חיימוב: "אני מאמין שזה לא ישפיע עלינו כי יש לנו סגל רחב וטוב". גם במכבי הביעו שביעות רצון מכך שאחרי שחיימוב ספג שמונה שערים בשני משחקים סיים השוער עם רשת נקיה.