$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במכבי מנצחת 0:2 את סכנין

הצהובים לא התעלו אבל אין כמו שלוש נקודות כדי להשכיח את התבוסה הקשה לבשיקטאש. טיל של רועי קהת מ-20 מטרים על סף המחצית ושער של אלירן עטר (72, אחרי עקב גאוני של יצחקי) סידרו למוטי איוניר ניצחון ליגה רביעי ברציפות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.09.11 - 22:43

הכדורגל עדיין נתון שיפור, אבל עם עובדות אין להתווכח. מכבי תל אביב עדיין מושלמת אחרי שגברה הערב (ראשון) גם על בני סכנין, 0:2 ורשמה ניצחון רביעי ברציפות שמשאיר אותה בפסגת הליגה. כאמור, הצהובים לא הציגו משחק יוצא מגדר הרגיל, במשך 45 הדקות הראשונות הם אפילו שיעממו את יושבי בלומפילד, אולם אחרי התבוסה הקשה לבשיקטאש, אין כמו שלוש נקודות כדי להשכיח את מופע האימים של מאיסטנבול.

לתקצירים, לוח המשחקים, הטבלה ויתר החדשות בעמוד ליגת העל
איוניר: אם נמשיך בדרך הזאת אולי נזכה גם באליפות

רועי קהת, שהבקיע את שער הניחומים בליגה האירופית, כבש גם מול סכנין מ-20 מטרים ועם עזרה קטנה של מוחמד קנדיל (45). אלירן עטר, שהיה בספק למשחק בשל כאבים בירך, סגר עניין 18 דקות לסיום אחרי עקב מהסרטים שהשאיר לו ברק יצחקי המחליף. בין לבין, הצהובים לא הבריקו, אבל מול האורחים החלשים גם יכולת פושרת מספיקה.

האמת היא שקיווינו לחזור עם רשמים מיכולתו של רוברט פונצ'ץ', הבלם הקרואטי החדש של הצהובים, ששיחק 82 דקות. העניין הוא שהחבורה של שלומי דורה בקושי הגיעה ל-16 של גיא חיימוב ועשתה לרכש החדש בצהוב חיים קלים. מכבי סגרה משחק שלישי ברציפות בליגה עם רשת נקייה ולפחות מבחינה הגנתית נראה כי טראומת בשיקטאש כבר מאחוריה.

ביום רביעי הקרוב, מוליכת ליגת העל תפגוש את העולה החדשה עירוני רמת השרון וקשה להאמין שדווקא החבורה הסימפטית של מומי זפרן תצליח לדגדג את הצהובים. הצפונים ישתדלו לשמור על 100 אחוזי הצלחה בדוחא, כשיארחו את מכבי חיפה. ביכולת הזאת אין לסכנין מה לחפש מול האלופה הישראלית.

מהלך המשחק
הצהובים שלטו בפתיחת המשחק אבל לא הצליחו לסכן בצורה משמעותית את מוחמד קנדיל. האריס מדוניאנין בעט כדור חופשי חלש לידיו של שוער סכנין בדקה ה-5. בחלוף רבע שעה, הבוסני שלח את מיכה באגף שמאל. האחרון העביר כדור רוחב טוב אבל קולאוטי פיספס את הכדור ממש מקרוב.

בדקה ה-35 מבצע יפה של מיכה, שעבר שני שחקנים, הסתיים בבעיטה חלשה של הקשר מקצה הרחבה. קנדיל עצר. בדקה ה-45 זה הגיע. רועי קהת, שכבש מול בשיקטאש, הניף את רגל שמאל ובעט מ-20 מטרים לרשת. מוחמד קנדיל היה יכול לקחת את הכדור אבל הדף אותו פנימה, 0:1 לצהובים.

ברק יצחקי ואלי זיזוב נכנסו בפתיחת המחצית השנייה. האחרון כמעט העלה את מכבי ליתרון בדקה ה-65 אחרי פעולה נהדרת של אלירן עטר באגף ימין. קנדיל התעופף והדף את הכדור של זיזוב לקרן. 18 דקות לסיום הגיע ה-רגע של המשחק. יצחקי קיבל כדור בתוך הרחבה ועם הגב לשער השאיר בעקב גאוני לאלירן עטר, שהשכיב מגן אחד וירה מקרוב לרשת. 0:2 גדול לצהובים. זיזוב יכול היה להבקיע את השלישי אבל החמיץ 5 דקות לסיום.

הרכבים
מכבי ת"א:
גיא חיימוב; עומר ורד, רוברטו פונצ'ץ' (שירן ייני/82), סאבו פאביצ'ביץ', רחמים צ'קול; רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, רועי קהת (ברק יצחקי/46), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי (אלי זיזוב/56).

בני סכנין: מוחמד קנדיל; פייר אמבמבה (עלא אבו סאלח/78), אריק דמאו, עודד אלקיים, אורי שיטרית; חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, חאמד גנאיים (אוהד קדוסי/68), מהראן ראדי, רן רול (אחמד קסום/62); קוסטדין אזארוב.