שתף קטע נבחר

לבנת לטורקים: "שמרו על ביטחון מכבי ת"א"

שרת הספורט והתרבות בפתיחת כנס הספורט הבינלאומי בישראל: "יש לנו חששות כבדים לשלום השחקנים שלנו". עוד מלבנת: "רצינו שג'יבריל רג'וב יבוא לכנס, אך הוא לא ענה לטלפונים"

כנס הספורט הבינלאומי נפתח הבוקר (ה') לראשונה בישראל ביוזמת השרה לימור לבנת. בכנס, שמתקיים במכון וינגייט בהשתתפות שרי ספורט משש מדינות שונות וכן נציגים שונים מהאו"ם, אונסק"ו והמועצה הבינלאומית למדעי הספורט והחינוך הגופני, פנתה שרת התרבות והספורט במסר לממשלת טורקיה וקראה: "שמרו על ההגינות ודאגו לביטחונה של מכבי ת"א".

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet ספורט     
  • הטורקים מתכננים הפגנת ענק מחוץ לאצטדיון
  • אוהדי מכבי ת"א יישבו ב"כלוב" מאובטח
  • הוגו אלמיידה: "מכבי ת"א לא תרגיש מאויימת"

     

    "היתה לנו דילמה קשה מאוד - האם להוציא את מכבי ת"א למשחק שאמור להתקיים הערב מול בשיקטאש באיסטנבול במסגרת משחקי הליגה האירופית", אמרה לבנת בנאומה. "בשבוע האחרון נתקלנו בגילויי עוינות קשים מקרב גורמים בטורקיה כלפי ישראל בכלל וכלפי מכבי ת"א בפרט, ויש לנו חששות כבדים לשלום השחקנים שלנו".

     

    לבנת עם המשלחת הירדנית: "מעריכה את בואכם" (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
    לבנת עם המשלחת הירדנית: "מעריכה את בואכם"(צילום: יובל חן)

     

    למרות המתיחות ביחסים עם ירדן, הגיעו לכנס 31 חברי משלחת של אנשי ספורט. השרה לבנת שוחחה עמם ואמרה: "אנו מעריכים מאוד את בואכם כי אנחנו רואים בירדן שותפה חשובה וידידה טובה. אני מזמינה אתכם לשוב ולבקר בישראל ולקחת חלק באירועי הספורט הרבים שאנו מקיימים".

     

    השרה שיתפה את משתתפי הכנס כי יו"ר הועד האולימפי של הרשות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב הוזמן לכנס. "רצינו שג'יבריל רג'וב יגיע לכנס אך לצערי לא רק שהוא לא נענה הוא גם לא ענה לטלפונים". יועץ מזכ"ל האו"ם לענייני ספורט שנכח באולם ואמור בהמשך היום להיפגש עם רג'וב, שמע את הדברים ואמר כי יעביר לו את המסר.
  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים