$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

20:00, הקרב הטעון יוצא לדרך: מכבי ת"א פוגשת את בשיקטאש

עיתוני איסטנבול מחממים ("זו מלחמה על המגרש") ומוטי איוניר נכנס למגננה: זיו יוצב בקישור לצד דאבור, קהת ומדוניאנין, ייני מגן שמאלי. יצחקי ועטר על הספסל. השרה לבנת לממשלה הטורקית: "דאגו לבטחון של מכבי". צפו בדיווח

שירלי בר דיין, שליחת ערוץ הספורט לאיסטנבול  15.09.11 - 17:55

הרבה מאוד מלל נכתב בשבועות האחרונים על המצב בטורקיה לקראת המפגש הטעון בין בשיקטאש למכבי תל אביב, עד ששכחנו קצת שיש גם משחק כדורגל. רגע לפני שהצהובים עולים למשחקם הראשון אי פעם בשלב הבתים של הליגה האירופית, נראה שהמאמן מוטי איוניר מעדיף להיזהר. מאמן הצהובים מתכוון להציב את רוברטו קולאוטי לבד בחוד, בעוד שאלירן עטר וברק יצחקי יחכו על הספסל. יואב זיו יוצב בקישור לצד האריס מדוניאנין, רועי קהת, רפי דהאן ומואנס דאבור, בעוד ששרן ייני אמור לתפקד כמגן שמאלי.

 

מוקדם יותר התראיין המאמן מוטי איוניר לתכנית הספורט בגלי צה"ל ובחר לשים את המצב הבטחוני בצד ולהתייחס יותר למה שמצפה לקבוצתו. אגב, שרת הספורט לימור לבנת שלחה היום מסר חד וברור לממשלת טורקיה: "שמרו על ההגינות והרוח הספורטיבית ודאגו לבטחונה של מכבי תל אביב".

"האמת שהופתענו מההמולה התקשורתית עם הנחיתה שלנו", אמר איוניר בפתח דבריו. "מארחים אותנו בצורה מצוינת. אנחנו מייחסים חשיבות לאבטחה, אבל לא מרגישים את זה עלינו. אנחנו מרוכזים במשחק. זה לא הולך להיות משחק קל. יכול להיות שניתקל בעוינות, אבל אנחנו מרוכזים במשחק. יהיה קשה כי הקהל הוא מאוד ביתי".

"הקבוצה התחברה בצורה טובה ואנחנו בונים פה עתיד טוב ודואגים שהשחקנים יצברו ניסיון כדי שיהיו מוכנים עוד יותר לאתגרים כאלה בעתיד", הוסיף המאמן ועבר להתייחס למצב בליגה המקומית. "אליפות? מכבי כל שנה מסומנת כאלופה, זה לא חדש. באופן טבעי גם השנה מזכירים את זה. התחלנו טוב את העונה אבל החכמה היא להישאר רעבים ולחפש מה לעשות עוד ולא מה עשינו עד עכשיו".

לעומת איוניר, עיתוני טורקיה משדרים מסר לוחמני לקראת המשחק הערב. בין הביטויים שמשתמשים בהם: "מלחמה על המגרש" או "קריאת אזעקה". הטורקים הופתעו מהאבטחה של המשטרה המקומית וחלקם הביעו היום ביקורת על כמות השוטרים הגדולה שמלווה את מכבי מאז הנחיתה באיסטנבול.

בכל מה שקשור למעקב אחרי היריבה, הטורקים קצת לוקים בחסר. קונאטה ולוגסי שלא הצטרפו לנסיעה מופיעים בחלק מהעיתונים כשחקני הרכב. הקשר האחורי רפי דהן מופיע באחד העיתונים כחלוץ ולצידו... יואב זיו. כפי שכבר בטח הבנתם הטורקים לא סופרים את מכבי. איך זה ייגמר?

אגב, השוטרים שפזורים מחוץ למלון סיפרו היום כי בידיהם יש מידע על כך שצפויה הפגנה נגד מכבי סמוך לשעת המשחק. במשטרה לא מתכוונים להוריד את רמת הכוננות וימשיכו לאבטח את מכבי כפי שעשו זאת אתמול על מנת למנוע חיכוך בין המפגינים לאנשי הקבוצה.

הרכב מכבי ת"א: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, רפי דהאן, האריס מדוניאנין, יואב זיו, רועי קהת, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.