שתף קטע נבחר

רונאלדו: שורקים לי כי אני חתיך, עשיר ושחקן ענק

כוכב ריאל מדריד ניפק עוד ציטוט לפנתיאון לאחר ה-0:1 על דינמו זאגרב. מאמן אינטר, גספריני: "אני לא מרגיש לחץ מכיוון מוראטי". גיגס: "המשחק מול בנפיקה היה קשה משציפינו"

ה-0:1 של ריאל מדריד על דינמו זאגרב, אמש במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, לא ייזכר כאחת ההופעות המרשימות של הבלאנקוס בשנים האחרונות. מנגד, כריסטיאנו רונאלדו שלא ממש הבריק על הדשא בקרואטיה, שמר את הארסנל לאחרי המשחק ופתח חזית עם האוהדים המקומיים, בפעם המי יודע כמה.

 

 

"האוהדים שורקים לי בוז בגלל שאני חתיך, עשיר וכדורגלן ענק. הם מקנאים בי. אין לי הסבר אחר להתנהגות הזו", אמר CR7, שסיים את המשחק עם קרסול מדמם ולא חסך ביקורת מהשופט הנורבגי, סוויין אודבאר מואן.

 

כריסטיאנו רונאלדו: "מכסחים אותי כל הזמן" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו: "מכסחים אותי כל הזמן"(צילום: רויטרס)

 

"הוא היה בושה. זה עצוב כיוון שהשופטים אומרים שהם יגנו על השחקנים הכישרוניים ביותר, אבל בזמן שבאחרים לא ניתן לגעת, אותי מכסחים כל הזמן. אני מקווה שהשופט הזה לא ינהל את המשחקים שלנו בעתיד", סיכם.

 

גספריני: "אני לא מרגיש לחץ מכיוון מוראטי"

האם המפגש מול רומא במחזור הקרוב בסרייה A, יהיה גם משחקו האחרון של ג'אן פיירו גספריני כמאמן אינטר? ובכן, ההפסד הביתי והמפתיע לטרבזונספור הטורקית בליגת האלופות, השלישי ברציפות של הנראזורי במשחק רשמיים, הידק את החבל סביב צווארו של האיטלקי בן ה-53, שעלול להיפרד מתפקידו בקרוב.

 

גספריני, אתמול: "למדנו לקח חשוב" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גספריני, אתמול: "למדנו לקח חשוב"(צילום: רויטרס)

 

"המשחק היה טוב בהרבה מובנים ביחס להפסד לפאלרמו, אבל בשורה התחתונה התוצאה חשובה והיא הייתה רעה", אמר גספריני, שטען כי לביקורת שהעביר נשיא אינטר מאסימו מוראטי, לאחר ה-4:3 לקבוצה של ערן זהבי, לא היה חלק במעבר ממערך של 3-4-3 ל-4-4-2.

 

"הדיבורים על כך שהוא לוחץ עליי אינם נכונים. אנחנו משוחחים אחד עם השני ומאסימו תמיד תמך בי. אל תנסו לגרום לדברים להיראות אחרת ממה שהם בפועל", הבהיר. "למדנו לקח חשוב ואנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. כבר עכשיו קיים שיפור כלשהו, אך צריך יותר מכך".

 

ראיין גיגס חוגג עם החברים: "בפעם הבאה זה יהיה שחקן אחר" (צילום: AP) (צילום: AP)
ראיין גיגס חוגג עם החברים: "בפעם הבאה זה יהיה שחקן אחר"(צילום: AP)

 

ז'וליו סזאר, שוער הקבוצה, יודע כי השינוי חייב להגיע ובקרוב מאוד: "בהחלט לא ציפינו להפסיד לקבוצה כמו טרזבונספור ונצטרך לעבוד קשה כדי לצאת מהמצב הזה. כולנו אשמים באותה המידה. רומא? נצטרך להילחם על חיינו במשחק הזה ובעצם מעתה ואילך".

 

בינתיים, הטורקים חגגו את הניצחון - שהגיע בדיוק 28 שנים אחרי ה-0:1 הביתי על אינטר בגביע אופ"א. העיתונים שיבחו את השחקנים, ואמרו כי השוער טולגה זנגין "עמד כמו החומה הסינית". המאמן שנול גונש, שהיה השוער בניצחון לפני 28 שנים, אמר: "המשימה שלנו רק מתחילה".

 

גיגס: "המשחק מול בנפיקה היה קשה משציפינו"

קבוצה נוספת שלא ניצחה אמש אך בהחלט יכולה להיות מעודדת, היא מנצ'סטר יונייטד שנחלצה מהפסד

לבנפיקה וסחטה 1:1 בליסבון הודות לשער אדיר של ראיין גיגס בבעיטה לחיבורים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"למנצ'סטר יונייטד יש מאזן טוב באירופה, במיוחד במשחקי חוץ והמשכנו זאת הערב. אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו", אמר הקשר, אוטוטו בן 38, לאחר ההתמודדות. "ידענו שבנפיקה היא קבוצה טובה אבל המשחק היה קשה עוד יותר ממה שציפינו", הוסיף.

 

על השער הנהדר שכבש אמר גיגס, שנראה כמי שהתאושש מהקיץ הלא פשוט שעבר עליו: "לעיתים קבוצה נשענת על אינדיבידואלים כדי להבקיע ולייצר שערים והפעם זה היה תורי. בערבים אחרים זה יהיה שחקן אחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים