שתף קטע נבחר

סופית: מכבי חיפה מול לרנקה בספורט 2

ארבע שעות לפני פתיחת המשחק אישרה המועצה לשידורי כבלים ולוויין את השידור, ומשחקה של חיפה מול לרנקה בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (22:00) ישודר בספורט 2. שחקן במועדון: "אנו רוצים לפרוק את הזעם הערב"

מכבי חיפה תנסה להתאושש הערב (ה', 22:00) מהתקופה הרעה בליגה (נקודה אחת מתוך שש והדחה מליגת האלופות) מול א.א.ק לרנקה מקפריסין במסגרת הליגה האירופית.

 

 

המאמן אלישע לוי לקח קשה את המצב של הקבוצה, אבל לא רק הוא, יש עוד כמה אוהדים שכואב להם. כמו לירן ("חולצה אפורה") אלזסר שהגיע אתמול לאימון בכפר גלים ודירבן את השחקנים בצעקות מהגבעה הצופה על המתחם במשך שעה. יום קודם הגיע לאימון גם גורג' ואסילי המיתולוגי ופיזר סוכר על רגלי השחקנים כסגולה להצלחה.

 

אך הדאגה העיקרית אצל הירוקים היתה עד לפני שעה קלה בעיית שידור המשחק. רק כארבע שעות לפני המשחק אישרה המועצה לשידורי כבלים ולוויין לצ'ארלטון לשדר את ההתמודדות בקריית אליעזר, ומשחקה הראשון של האלופה בשלב הבתים של הליגה האירופית ישודר בספורט 2.

 

שחקני חיפה ראו אתמול (רביעי) קטעי וידאו ממשחקיה האחרונים של לרנקה ולוי ציין בפניהם: "אומרים שעל הנייר לרנקה היא החלשה בבית, אבל היא העיפה את רוזנבורג. אין דבר כזה חלשה על הנייר, בכדורגל הכל יכול לקרות".

 

לוי מתכנן להוציא מההרכב את ניר דוידוביץ', תמיר כהן ו-ולדימיר דבאלישוילי (לא התאמן עקב פציעה בברך ולא יהיה בסגל) את מקומם יתפסו השוער בויאן שראנוב והקשרים עידן ורד ומוחמד גאדיר. הבלם איציק כהן, שספג כרטיס אדום מול גנק הבלגית, לא ישחק.

 

יהיה להם איפה לראות את המשחק בטלוויזיה? אוהדי מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יהיה להם איפה לראות את המשחק בטלוויזיה? אוהדי מכבי חיפה(צילום: עוז מועלם)

 

שחקן בכיר בקבוצה אמר: "יש לחץ ויש אכזבה מפתיחה הגרועה בליגה. ככה זה במכבי חיפה. אני מאמין שאם נפתח טוב את המשחק מול לרנקה ונבקיע במהירות שער ראשון, נקבל ביטחון ופשוט נפרק עליהם את כל הזעם ותהיה חגיגת כדורגל שתרגיע את המערכת".

 

נשיא המועדון יעקב שחר, המודאג מהיכולת בתקופה האחרונה, הגיע בתחילת השבוע לאימון וחיזק את השחקנים והצוות המקצועי ובין השאר אמר להם: "אנחנו בתקופה לא טובה. אבל אני סומך עליכם שתדאגו שביום חמישי נהנה מהמשחק ותנצחו את לרנקה. אני יודע שאתם יודעים לעשות את העבודה".

 

קאנן: "התגעגתי לחומוס"

בחיפה מצפים שלמעלה מ-10,000 צופים יגיעו למשחק מול לרנקה. 7000 מנויים נמכרו לשלושת המשחקים בליגה האירופית מול לרנקה, סטיאווה בוקרשט ושאלקה. בנוסף נמכרו למעלה מ-1500 כרטיסים בודדים ומכירת המנויים והכרטיסים הבודדים תמשך היום.

 

טון קאנן ולרנקה באימון אמש (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
טון קאנן ולרנקה באימון אמש(צילום: גיל נחושתן)

 

לרנקה ערכה אמש אימון בקריית אליעזר ומאמנה טון קאנן שהדריך בבית"ר ירושלים ומכבי ת"א אמר: "נחמד לחזור לארץ יפה וחשובה מבחינה היסטורית. התגעגעתי לחומוס. צפוי משחק מעניין. לשתי הקבוצות סגנון דומה של כדורגל. אבל יש הבדל בין המועדונים. כי לחיפה יש יותר מסורת באירופה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

עשינו דרך יפה באירופה ועברנו את רוזנבורג, קבוצה עם נסיון בליגת האלופות. אני יודע שחיפה קבוצה מאורגנת ומסודרת עם בעל בית שמלווה אותה הרבה שנים. אמנם

 חיפה בתקופה לא טובה אבל היא עדיין אלופת ישראל וידוע שבישראל אין לקהל הרבה סבלנות. רפאלוב וחמד עזבו אבל אסור להוריד מערכה. המטרה שלנו להוציא נקודות בחיפה".

 

הרכב משוער: בויאן שאראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טווטחה, יא יא סיידו, אייל גולסה, עידן ורד, מוחמד גאדיר, יניב קטן, וויאם עמאשה.


פורסם לראשונה 15/09/2011 10:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני מכבי חיפה
צילום: ראובן כהן
מומלצים