$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סאנטי: זהו רגע קשה, צריכים את הקהל איתנו

הלם במילאנו. המאמן גאספריני מנסה לשדר אופטימיות: "אולי זה יביא לשינוי לטובה בקבוצה. אין מתיחות עם הבעלים". הוא ישרוד את החגים?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  15.09.11 - 07:26

הכל עניין של כסף? פערים גדולים בין הקבוצות? הצחקתם את טרבזונספור. הקבוצה הטורקית הדהימה את אינטר ואת עולם הכדורגל כולו עם 0:1 מדהים בסן סירו. מי זוכר בכלל שהקבוצה הזו עלתה לשלב הבתים רק בגלל הרחקתה של פנרבחצ'ה.

המועדון שאינו משתייך ל-3 הגדולים של הכדורגל הטורקי התמקם בראש הבית ומשקיף מלמעלה על צסק"א מוסקבה, ליל והאיטלקים. אינטר? היא בבעיה. אחרי שהודחה על ידי שאלקה ברבע הגמר בשנה שעברה, היא לא תרצה להגיד שלום למפעל כבר בשלב הראשון.

מי שלקח את ההפסד הזה בצורה קשה הוא כמובן הקפטן חבייר סאנטי. "זה רגע קשה. צריך להוריד את הראש ולהתחיל לעבוד", אמר השחקן הוותיק, "ספגנו כבר שני הפסדים שלא היינו צריכים לספוג וחייבים כרגע להתרכז במשחק הקרוב מול רומא".

"אני מקווה שהאוהדים יבינו", המשיך סאנטי, "כי אנחנו צריכים לצאת מזה ביחד כמו אחרי ניצחונות. בסופו של דבר הם כבשו מהזדמנות אחת שהיתה להם".

"באופן פרדוקסלי ההפסד הזה עלול להוביל לשינוי", אמר המאמן גאספריני שחתום כבר על שני הפסדים (גם 4:3 לפלארמו בסריה א'), "העונה רק התחילה ונמצא את הכוחות להגיב. אפשר לדבר על טקטיקה אבל המשחק הזה היה יותר טוב מההוא נגד פאלרמו בהרבה אספקטים. בסופו של דבר מסתכלים רק על התוצאה והיא היתה רעה".

וכמו תמיד התקשורת האיטלקית כבר מדברת היחסים בינו לבין הנשיא מסימו מוראטי שלא אהב את המערך 3-4-3 מהליגה וביקר את המאמן בתקשורת. דווקא הפעם, זאמפריני בחר להעלות עם 4 שחקני הגנה וזה לא עזר. "הוא לא לחץ עלי ואין מתיחות. מוראטי מאוד תומך ואנחנו מתייעצים אבל אל תהפכו את זה למשהו אחר". זה לא ממש נשמע משכנע ונראה כי מאמנה של גנואה לשעבר לא יקבל גיבוי לאורך זמן אם הקבוצה לא תתחיל לנצח.

בטורקיה מאושרים כמובן והמאמן סנול גונס לא הסתיר את ההתרגשות: "לא היינו בלחץ ושיחקנו כדורגל טוב. להיות בראש הבית נותן לנו דחיפה גדולה להמשך. זו גאווה אדירה ויש לנו אחריות אנחנו מייצגים כל טורקיה ולא רק את הקבוצה שלנו".