$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוצ'סקו: הפועל תל אביב מנוסה יותר מאיתנו

מאמן ראפיד בוקרשט לפני המשחק. פאנקו: "ננסה לצאת מפה לפחות עם נקודה. שחקני היריבה: "אדל יטעה מולנו"

אסף אקרמן
אסף אקרמן  14.09.11 - 18:45
לוצ'סקו. מכבד את הפועל (Gettyimages)
לוצ'סקו. מכבד את הפועל (Gettyimages)

מאמן ראפיד בוקרשט, רזבאן לוצ'סקו, קיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של חניכיו מול הפועל תל אביב בבלומפילד. אם חשבתם שמדובר באדם שלא למד את היריבה, הרומני הפגין כבוד רב ליריבה שלו וטען שקל זה לא הולך להיות. בינתיים, מספר שחקנים בקבוצתו בונים על טעויות של האקס, אפולה אדל.

"להפועל ת"א יש יותר ניסיון מאשר לנו וגם השתתפות בצ'מפיונס בעונה שעברה", הראה לוצ'סקו שהוא לא מקל ראש ביריבה. "הקבוצות הישראליות התפתחו בזמן האחרון וצברו ניסיון. יש להפועל שחקנים מעולים ומהירים, ובעונה שעברה ראינו שהיא לא פחות טובה מאחרים".

"אני בטוח שהולך להיות משחק חזק", המשיך המאמן, וניתח: "זה בית מאוד מאוזן והפייבוריטית היא פ.ס.וו איינדהובן. שלוש הקבוצות יילחמו על עליה לסיבוב הבא",

"חזרנו לאירופה אחרי 5 שנים. השגנו את המטרה שלנו, אבל אנחנו לא מתכוונים לעצור כאן", הבהיר החלוץ הוותיק דניאל פאנקו. "יש לנו מוטיבציה גבוהה והיא יכולה להביא אותנו רחוק. זה מאוד חשוב שנצא מכאן לפחות עם נקודה".

ראפיד שתגיע לבלומפילד נמצאת בכושר לא רע בכלל. היא מדורגת במקום השני בטבלה עם 13 נקודות, 2 פחות מהמוליכה דינמו בוקרשט. למרות זאת, הרוחות במועדון לא שקטות. בשבת האחרונה היא סיימה רק בתיקו מאכזב עם בראשוב מהתחתית (1:1) ולאחריו המאמן רזבאן לוצ'סקו לא נמנע מלגעור בשחקניו: "מהיכן הגיע חוסר הרצון הזה? אני לא מבין למה לא רצתם, עם 10 שחקנים היינו יותר טובים מאשר בתחילת המשחק".

למרות הכבוד שהפגינו, שחקנים בראפיד התייחסו לשתי נקודות ספיציפיות שלדעתן יעזרו לקבוצה בתל אביב. האחת היא נוכחותו של וואליד באדיר שתואר כ"איטי מפאת גילו - 37". השניה היא השוער אפולה אדל, ששיחק במועדון בין 2005 ל-2007. "הוא כבר יעשה איזו טעות שתעזור לנו", אמרו שחקנים במועדון.