$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ת"א: טועמה הביע חרטה ושב להתאמן

אחרי שנראה כי הוא בדרך החוצה מהמועדון, התנצל הקשר הוותיק בפני המאמן דרור קשטן וחזר היום לאימונים מלאים עם יתר חבריו. השחקן עשוי לקבל דקות כבר במשחק ביום חמישי בבלומפילד במסגרת המחזור הראשון בליגה האירופית

תומר לוי
תומר לוי  13.09.11 - 18:16

עונת 2011/2012 עדיין בחיתוליה, אבל בהפועל תל אביב היו כבר חדשות וסיפורים שיכולים להספיק לעשור שלם. הסאגה האחרונה שהעסיקה את האדומים היתה זו של סלים טועמה, והערב (שלישי) גם היא הגיעה בשעה טובה לסיומה.

הקשר הוותיק, שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון בו החל את הקריירה הבוגרת, בעקבות סירובו לעבור למכבי פתח תקוה כחלק מעסקת טל בן חיים, התנצל היום בפני המאמן דרור קשטן על ההתבטאויות שלו וחזר לאימונים מלאים עם יתר חבריו.

אחרי שיישר את ההדורים עם קשטן, צפוי טועמה להיות בסגל של הפועל תל אביב למשחק ביום חמישי הקרוב בבלומפילד מול ראפיד בוקרשט במסגרת המחזור הראשון בליגה האירופית. בבית של מחזיקת הגביע נמצאות גם פ.ס.וו איינדהובן ולגיה ורשה של משה אוחיון.

מי שעשוי להיעדר מסגל האדומים במשחק הראשון באירופה הוא המגן הימני נעאל חוטבא, שנפצע במהלך המפגש עם בית"ר ירושלים לפני יומיים. אם הוא אכן ייעדר, עומרי קנדה או עומרי עטיה יחליפו אותו ב-11.