$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טל בן חיים: "מאכזב שלא עברתי להפועל"

חלוץ מכבי פ"ת התארח ב'שער השבת' והרחיב על העסקה שלא היתה: "אמרו לי שנשארו רק עניינים טכניים ואז זה נפל. הבנתי שאני נשאר עד ינואר, מקווה שאז באמת אוכל להתקדם. אם חושבים שאני שווה 1.5 מיליון יורו, אז זה המחיר שלי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.09.11 - 10:58
בשבועיים האחרונים טל בן חיים תפס לא מעט כותרות, ולא בהכרח באשמתו. שחקנה הצעיר של מכבי פתח תקוה היה כבר בדרכו למתחם חודורוב אבל אז קרו כל מיני דברים מסביבו ופתאום הפועל תל אביב היא כבר לא אופציה. עליו העסקה שלא היתה כנראה השפיעה פחות כי גם אתמול (שבת) הוא הוכיח את יכולתו עם שער ניצחון על מכבי נתניה (0:1). במוצאי שבת הוא התארח באולפן 'שער השבת'.

"זה לא סוד שרציתי לעבור להפועל", אמר בן חיים, "העסקה התפוצצה וכרגע אני בפתח תקוה. אני לא יודע מה יהיה. לפי מה שהבנתי אני נשאר במועדון עד ינואר. זה לא היה משא ומתן או עסקה רגילה שמתפוצצים. הבנתי שהכל כבר סגור ומדובר רק בעניינים טכניים. כששמעתי שהעניין התפוצץ היייתי מאוד מאוכזב".

"שמעתי שבגלל שטועמה לא הסכים לעבור הכול נפל אבל אני לא כועס עליו. אני מבין אותו לגמרי. אין לי טענה אליו, יש לו השיקולים שלו ואני מכבד את זה. מכבי פ"ת לקחה אותי כשהייתי ילד צעיר בן 17, השביחה אותי ואני מודה לה. אם עמוס חושב שזה המחיר שלי (1.5 מיליון יורו) אין לי בעיה עם זה. אני לא מתעסק בזה, אני נותן מה שאני יודע. אני בטוח שלא יימנעו ממני להתקדם בעתיד".

"אחרי שזה נפל, עשיתי סוויץ' בזמן. עשה לי טוב להיות בנבחרת ורחוק מכל הבלגאן. החלטתי לקבל את זה שכרגע אני בפ"ת. זה מצב נתון, אני אצטרך להמשיך להיות טוב בעתיד כדי להתקדם".

על חוסר היציבות שמאפיין אותו לאורך הקריירה אמר בן חיים: "זה משהו שאני משתדל לעבוד עליו. אני מסכים שזה היה משמעותי הרבה יותר בעבר אבל אין שחקן ששומר על כושר מצויין כל העונה. מה שצריך זה לצמצם את הפערים. בשנה שעברה הצלחתי לשמור על יכולת טובה פלוס מינוס בכל משחק. בשנים הראשונות הייתי יותר אימפולסיבי ועושה שטויות אבל בשנה שנתיים האחרונות זה מאחורי".