$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוי: לא אהבתי את התנהגות ורד ודוידוביץ'

מאמן מכבי חיפה שטף היום את שחקניו אחרי ההפסד 1:0 באשדוד: "אני מצפה למשהו אחר. אני בקלות יכול לשחרר מפה 4 שחקנים, איכזבתם". שחקן: "מאז ההדחה מהאלופות האווירה פה לא נעימה. שחקנים חושדים ומחפשים מדליפים"

תומר לוי
תומר לוי  11.09.11 - 11:55

תגיות: מכבי חיפה

לחץ גדול מאוד במכבי חיפה אחרי ההפסד 1:0 באשדוד ולפני המשחק הראשון בשלב הבתים בליגה האירופית מול לרנקה הקפריסאית. לפני אימון הבוקר, אותו קבע אלישע לוי לאור ההפסד, שטף המאמן את שחקניו.

לוי כינס את השחקנים ואמר להם: "לא אהבתי איך שדוידוביץ' ועידן ורד קיבלו את העובדה שהם לא פותחים בהרכב. אני מצפה להתנהגות אחרת. זה משחק שאסור לנו להפסיד. גם אם אנחנו לא כובשים אסור לנו לכבוש. אמרתי לכם שאשדוד תתגונן עם 7-8 שחקנים ולא יישמתם את מה שעבדנו עליו באימונים".

"יש לנו סגל של 26 שחקנים", הוסיף לוי, "אני בקלות יכול לשחרר 4 שחקנים ולצמצם את הקאדר ל-22 שחקנים, אבל אתם צריכים לדעת להתמודד עם זה, ובינתיים אתם לא עושים את זה בצורה טובה. שכל אחד ידאג לעצמו ואיך הוא יכול להיות טוב יותר ולהשיג יותר מהתחרות על ההרכב. אני מאוד מאוכזב מאיך שאנחנו נראים".

"אנחנו לא מחוברים ולא נראינו טוב", אמר הבוקר (ראשון) שחקן בחיפה לאתר ערוץ הספורט, "זה שאשדוד שיחקו בונקר זה טוב ויפה אבל לא יכול להיות שלא נגיע אפילו למצב אחד, כאשר פערי הכוחות צריכים להיות גדולים מאוד לטובתנו. צריך להזכיר לכולם שהשנה אין קיזוז ואנחנו כבר 5 נק' מאחורי מכבי ת"א".

שחקן אחר הוסיף ואמר: "אין מחנאות בחדר ההלבשה, אבל גם צריך לומר את האמת שהאווירה בקבוצה מאז ההדחה מהאלופות לא כל כך נעימה. שחקנים חושדים בשחקנים על הדלפות וצריך לנסות ולהרגיע את המערכת". על המשחק אתמול אמר: "לא שיחקנו טוב, אבל מה מצפים מאיתנו? יש לנו 11 שחקנים חדשים ובהגנה בכל שני וחמישי מתחלפים שחקנים בגלל הרחקות ופציעות".

הכשלונות האחרונים לא עוברים בצורה חלקה גם בהנהלת חיפה, שם אמרו היום: "הקבוצה צריכה לשחק כדורגל חיובי יותר. יש הרבה שחקנים שנראים כאילו הם לא בכושר. למרות הכל אנחנו מאמינים כי נדע לצאת מזה".

אלישע לוי ממשיך לקבל גיבוי מלא ואין ערעור במעמדו. עם זאת, גם המאמן מבין כי עליו לחבר את חיפה במהירות ולהריצה קדימה לצמרת. בפני לוי משימה לא פשוטה נוספת – התמודדות עם סגל רחב מאוד הכולל כיום 26 שחקנים.

בסיום קיבלו שבחים רק בלם הרכש אוראל דגני והקשר אייל גולסה, שהיה פעיל מאוד. על רוטציית השוערים, שם עד עתה לא שיחקו דוידוביץ' ובויאן שראנוב בצורה קבועה, לוי יקבל בקרוב החלטה. במידה ושראנוב יפתח גם מול לרנקה הדבר יגרום לפיחות במעמד דוידוביץ', שעשוי להפוך לפחות לתקופה הקרובה לשוער השני, למרות היכולת הטובה שהציג במשחקים האחרונים בהם שיחק.

בקבוצה מקווים כי הנסיונות של יניב קטן, תמיר כהן ושחקנים נוספים לבקש מחבריהם בחדר ההלבשה להרים את הראש ולשמור על שקט, יעזרו למועדון להתרומם. כזכור, קטן לקח קשה מאוד את ההדלפות נגדו בנושא הפנדלים ונראה כי הוא עתה מנסה לקחת את האחריות על חדר ההלבשה ביחד עם כהן. אייל משומר לקח אחריות על השער שספגה חיפה אמש, ואמר לחבריו: "אני אחראי ומצטער על כך".

ויש כבר שיבוצים למחזור הרביעי
ההתאחדות לכדורגל פרסמה את שיבוצי המחזור הרביעי וכצפוי, כל שלוש הגדולות שישחקו השבוע במסגרת הליגה האירופית, יזכו למנוחה ולא ישחקו בשבת, אלא בראשון. מכבי תל אביב תארח את בני סכנין (20:50), הפועל ת"א תתארח בעכו (19:00) ומכבי חיפה תארח את ראשון לציון (20:00). גם הדרבי הפתח תקוואי ישוחק בראשון (19:30) בגלל השימוש שעושה בית"ר ירושלים באצטדיון רמתן גן. המשחקים שנותרו בשבת: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה, עירוני ק"ש - מ.ס אשדוד, בני יהודה - מכבי נתניה, הפועל ב"ש - רמה"ש (שעה אחידה 19:30).