$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ככה סוגרים מינוס? 1:1 להפ' פ"ת מול ק"ש

עדי אלישע סידר יתרון לאורחים (21), שאיבדו את אדו בצהוב שני (62). יניב לוזון דאג להשוות בדקה ה-73. בן שמעון: "הקבוצה שלי איבדה סבלנות, חסר היה לנו אומץ". לנדאו: "הביחד שלנו נראה בכל מקום על המגרש. נתחזק ב-3 שחקנים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.09.11 - 21:25

מילא הפסד למכבי תל אביב. גם תיקו מול מכבי חיפה זו תוצאה מכובדת. אבל אם בהפועל פתח תקוה רוצים לסגור מינוס של 9 נקודות מתחילת העונה אי אפשר לסיים ב-1:1 בבית מול עירוני קרית שמונה. אז אמנם הבחורים של גילי לנדאו שוב לא הפסידו, עוד נקודה קוזזה מהגרעון (כרגע 7-) וגם נרשמה חזרה מפיגור עם 10 שחקנים על המגרש, אבל קצב צבירת הנקודות צריך להתגבר על מנת שהמלאבסים יהיו רגועים.

עדי אלישע הרשית את הראשון לזכות החבורה של רן בן שמעון (21) ושחקני הפועל פ"ת חטפו סטירה מצלצלת. בדקה ה-62 איבדה המארחת את דניאל אדו, שהורחק בכרטיס צהוב שני. למזלם של המקומיים, יניב לוזון נכנס למגרש ודאג לאזן 17 דקות לסיום. יותר מזה ק"ש לא השיגה, וגם לא פ"ת. במחזור הבא יוכלו אנשי הפועל פ"ת לצבור 3 נקודות והמון בטחון בדרבי מול מכבי פ"ת, קרית שמונה תארח את מ.ס. אשדוד, שהפתיעה ב-0:1 על מכבי חיפה.

"היה לנו משחק מכובד והתקפי", סיכם בסיום מאמן הפועל פ"ת גילי לנדאו, "חצי הראשון הגענו להרבה הזדמנויות וכשלא מבקיעים, סופגים. בחצי שני הכתבנו את הקצב ולמרות שהיינו ב-10 שחקנים היה לנו מה להציע. הביחד שלנו נראה בכל רגע במגרש. בהרבה חלקים היינו טובים יותר. נקווה להתחזק ב-3 שחקנים בקרוב".

מאמן הפועל ק"ש רן בן שמעון: "הקבוצה שלי איבדה סבלנות. זה ברור שאנחנו לא אותה קבוצה כמו מאשתקד אבל אנחנו נהיה קבוצה טובה בהמשך. אנחנו עוד נצרף לסגל שחקנים. היה חסר לנו אומץ כדי לנצח את המשחק".

מהלך המשחק
האורחים הגיעו בלי רגשי נחיתות וכבר בדקה ה-21 עלו ליתרון משער של עדי אלישע, שבעט מעל לידיים של אוסטין אג'ידה אחרי בישול בהקפצה של אלעד גבאי. 0:1 נהדר לקרית שמונה.

בדקה ה-62 הורחק דניאל אדו בצהוב שני אחרי עבירה על רביד גזל ולא מעט זמן לקח לבחורים של גילי לנדאו לחזור לעניינים. רק בדקה ה-73 היה זה הקפטן הטרי יניב לוזון, שעלה מהספסל ואיזן ל-1:1. מהפך? לא צריך להגזים. חלוקת נקודות באיצטדיון רמת גן ושני הצדדים יכולים לצאת מאוכזבים.

הרכבים
הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחא, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, גיא צרפתי, ארמון בן נעים, אפרים בוגלה, אור פישביין.

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ', בראיין גרזיצ'יץ', אדריאן רוצ'ט, עדי אלישע, וויליאם נ'ג'ובו; ברק בדש, שמעון אבוחצירה.