$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאמן הנוער יוביל את פאלרמו וערן זהבי

אחרי שקלאודיו ראניירי ודליו רוסי סרבו להגיע, הנשיא זמפריני מינה את דוויס מנג'יה. המשימה הבאה: אינטר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.09.11 - 23:18
זהבי ומיקולי, איך הם ישתלבו בתכניות? (gettyimages)
זהבי ומיקולי, איך הם ישתלבו בתכניות? (gettyimages)

מסע ההרפתקאות של נשיא פאלרמו מאוריציו זמפריני נמשך. אחרי שזכה לשמוע כמה פעמים יותר מדי את התשובה "לא", בחר הבוס של הקבוצה הסיציליאנית בפתרון נוח: מינוי מאמן הנוער להוביל את הקבוצה הבוגרת בפתיחת הליגה האיטלקית.

דוויס מנג'יה בן ה-37 מונה לתפקיד מאמן פאלרמו, והבהיר: "אני לא מרגיש כממלא מקום, אחרת הייתי עושה את העבודה שלי בגישה לא נכונה". ומה אמר זמפריני? "הוא צעיר, קצת כמו פפ גווארדיולה. אני יכול לראות את השחקנים הולכים בעקבותיו, יש לו היגיון".

"אני מרגיש את התמיכה של המועדון, הנשיא והדירקטוריון", הוסיף. "הייתי במקום הנכון בזמן הנכון כשנוצרו הנסיבות שהובילו למינוי שלי".

זמפריני ניסה להביא למועדון את קלאודיו ראניירי ואת דליו רוסי, אבל שניהם סרבו ומנג'יה היה הבא בתור. "אנחנו משחקים במערך 2-4-4, אבל יש לנו הרבה שחקנים עם הנבחרות בחו"ל ואני רוצה לראות מה יש לי לפני שאקבל החלטות מקצועיות", הסביר.

המשימה הראשונה של מנג'יה על הקווים תהיה בבית מול אינטר במסגרת מחזור הפתיחה של העונה (המחזור הראשון נדחה בגלל שביתת השחקנים) מול אינטר המאיימת. "האם אני מפחד?", גיחך מנג'יה. "יש לי את הג'וב הכי טוב בעולם, למה לי לפחד?".