שתף קטע נבחר

מוקדמות היורו: איטליה, הולנד וספרד רוצות כרטיס

אחרי שגרמניה כבר הצטרפה למארחות פולין ואוקראינה, שלוש ענקיות נוספות יכולות להבטיח מחר בערב את ההעפלה שלהן. אלופת העולם מול ליכטנשטיין, הולנד בפינלנד, איטליה מול סלובניה

מוקדמות יורו 2012 מתקרבות לסיומן, ורוב הכרטיסים לטורניר עדיין נשארו פנויים. חלק מהם ייחטפו כבר מחר בערב (ג'), במחזור מלא בהכרעות. כזכור, גרמניה הבטיחה את עלייתה ביום שישי, והצטרפה למארחות פולין ואוקראינה.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

בבית 9 הסיפור נראה גמור יותר מהאחרים, כשאלופת העולם ואירופה, ספרד, צריכה בסך הכל ניצחון ביתי על ליכטנשטיין כדי להבטיח את המקום הראשון. אמנם הספרדים נמצאים בכושר לקוי, אחרי הפסד במשחק ידידות לאיטליה וניצחון קשה מאוד על צ'ילה (2:3, אחרי פיגור 2:0), אבל דרושה סנסציה שתיזכר לדורות כדי שליכטנשטיין תוציא אפילו נקודה. סקוטלנד מארחת את ליטא בסיכוי אחרון עבור שתי הנבחרות להילחם על הסגנות.

 

נבחרת ספרד. מתכוננים לעלייה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
נבחרת ספרד. מתכוננים לעלייה(צילום: EPA)

 

הולנד תבטיח מעשית את העלייה בבית 5 אם תנצח בחוץ את פינלנד. שבדיה צפויה לנצח בסן מרינו (שספגה 11:0 מהולנד ביום שישי), אבל הפער אמור להישאר על 6 נקודות, כשייוותרו רק שני משחקים והפרש השערים של הולנד טוב בהרבה. הונגריה היא פקטור בבית, ותתארח במולדובה למשחק שהיא חייבת לנצח.

 

בבית 3, איטליה של צ'זארה פראנדלי תעלה ליורו עם ניצחון ביתי על סלובניה, שאיבדה סיכוי למקום הראשון ונלחמת על הסגנות. למעשה, גם תיקו יכול להספיק לאיטלקים, אבל עם הביקורת שהם סופגים על היכולת החלשה שלהם, הם ירצו לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. סרביה, היריבה היחידה על ראשות הבית, תתארח באיי פארו. אסטוניה מול צפון אירלנד.

 

חגיגה הולנדית. ישיגו כרטיס בפינלנד? (צילום: AP) (צילום: AP)
חגיגה הולנדית. ישיגו כרטיס בפינלנד?(צילום: AP)

 

בבית 2 יהיה המשחק המרכזי של המחזור, כשרוסיה תארח את אירלנד. השתיים עדיין נלחמות עם סלובקיה על המקום הראשון, אבל ניצחון רוסי יתן להם יתרון ענק, ויוציא את האירים מהמרוץ באופן כמעט סופי. סלובקיה תקווה לתיקו ותארח את ארמניה, מקדוניה מול אנדורה. בבית 4 המסובך לרומניה יש הזדמנות אחת אחרונה - בבית מול צרפת. בינתיים קרב הצמרת בין בוסניה ובלארוס יפרק את הפלונטר, ולוקסמבורג תארח את אלבניה.

 

בבית 1, ממנו עלתה גרמניה, טורקיה צריכה ניצחון באוסטריה כדי לברוח לבלגיה. אזרבייג'אן מארחת את קזחסטן. בבית 7, אנגליה תעשה צעד גדול ליורו אם תנצח בבית את וויילס. שווייץ מול בולגריה. בבית 8, דנמרק ונורבגיה הולכות לקרב סקנדינבי אמיתי, איסלנד מול קפריסין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
צ'זארה פראנדלי
צילום: רויטרס
מומלצים