שתף קטע נבחר

משחק אימון: 0:1 לבית"ר ירושלים על מכבי ת"א

הקבוצה של יובל נעים גברה על הצהובים בקריית שלום משער של צחי אליחן בדקה הראשונה. מאמן בית"ר: "המשחק החשוב הוא מול הפועל ת"א ביום ראשון"

מכבי תל אביב לא מתקשה בינתיים במשחקי הליגה, אך דווקא במשחקי האימון שהיא קיימה בתקופה האחרונה הסיפור נראה קצת אחרת. רק בסוף השבוע הצהובים סיימו בתיקו 1:1 את משחק הידידות נגד בני לוד מהליגה הלאומית, והערב (ב') החבורה של מוטי איוניר ערכה משחק אימון נגד בית"ר ירושלים והפסידה 1:0.

  

  

קרוב ל-200 אוהדים הגיעו לקריית שלום על מנת לצפות בהתמודדות. הקשר/מגן, תום מנשרוב, שחזר לקדנציה שנייה במכבי ת"א, פתח בהרכב, כמו המגן החדש, רחמים צ'קול. מי שדווקא לא שותף במשחק הוא הבלם הקרואטי, רוברט פונצ'ק.

 

ברק יצחקי מול בית"ר, היום. המשחק הוכרע בדקה הראשונה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
ברק יצחקי מול בית"ר, היום. המשחק הוכרע בדקה הראשונה(צילום: יובל חן)

 

הקבוצה הצעירה והתוססת של המאמן יובל נעים כבשה את השער היחיד במשחק כבר בדקה הראשונה מרגליו של הקשר צחי אליחן. הצהובים ניסו להשוות, היו עדיפים על כר הדשא, אך לא הגיעו למצבים של ממש.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במחצית השנייה הצוות המקצועי של מכבי ת"א הכניס למשחק כמה שחקנים ממחלקת הנוער וגם את הקשר ההולנדי-יהודי, בן ואן קאסל, שנבחן בקבוצה בתקופה האחרונה.

 

רוברטו קולאוטי. מכבי התקשתה להגיע למצבים מול צעירי בית"ר (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
רוברטו קולאוטי. מכבי התקשתה להגיע למצבים מול צעירי בית"ר(צילום: יובל חן)

 

מכבי ניסתה להשוות, אך גם במחצית השנייה מיעטה להגיע למצבי הבקעה. בית"ר, שגם ביצעה לא מעט חילופים, בעיקר יצאה להתקפות מתפרצות וכמעט כבשה, אך החלוץ לירון דיאמנט, החמיץ פעמיים והתוצאה נשמרה עד לסיום.

 

נעים: "לאמן את הנבחרת? אולי עוד כמה שנים"

"המטרה שלנו היא להתקדם בכל משחק", סיפר מאמן בית"ר, יובל נעים, "שיחקנו מול יריב קשה וניצחנו, אבל זה פחות חשוב כי המשחק החשוב הוא ביום ראשון נגד הפועל ת"א. היו חסרים לנו ארבעה שחקנים כמו אבירם ברוכיאן, אלי דסה, קובי מויאל ואריאל הרוש. המגמה של בית"ר היא שיהיו שחקנים צעירים וקבוצה שרצה כל הזמן".

 

רחמים צ'קול. מתחיל להתרגל למדים הצהובים (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
רחמים צ'קול. מתחיל להתרגל למדים הצהובים(צילום: יובל חן)

 

המאמן התייחס למשחק הקרוב מול הפועל ת"א ואמר: "הולך להיות משחק סופר קשה מול הקבוצה שלדעתי היא הכי ביתית בארץ. אנחנו ננסה

לעשות את המקסימום ונקווה שנצליח כי יחסי הכוחות ברורים והפועל קבוצה יותר טובה אבל זה לא אומר שום דבר לגבי התוצאה". מועמדות לנבחרת? אולי עוד כמה שנים זה יהיה ריאלי".

 

אוהדי בית"ר שנכחו במשחק החלו לחמן את האווירה לקראת המשחק בבלומפילד ביום ראשון וקיללו את הפועל תל אביב ואת עוזר המאמן לשעבר, יוסי אבוקסיס. מי שכנראה לא יגיע לבירה הוא הבלם האוקראיני של מכבי חיפה, אנדרה פילאבסקי, שמעדיף לשחק בקבוצה במולדתו.

 

בנושא אחר, מכבי פתחה היום לקהל הרחב את מכירת 'המיני מנוי' למשחקי הקבוצה הביתיים בליגה האירופית. כבר ביום הראשון נחטפו כ-1500 מנויים ובסך הכל הקבוצה מכרה עד כה 7000 מנויים לשלושת המשחקים שיתקיימו באצטדיון בלומפילד, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. הבלם ריף פרץ, שלפני מספר חודשים קרע את הרצועות, החל היום באימוני ריצה.

 

הרכבים

מכבי ת"א: יוסי גינזבורג; יואב זיו, ניבאלדו, שרן ייני, רחמים צ'קול; תום מנשרוב, רפי דהאן, דיא סבע, ברק יצחקי; אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

 

בית"ר: אוהד סיידוף; אבי ריקן, מיגל פורטיז'ו, תומר בן יוסף, ברק משה; שי חדד, דן איביינדר, אביתר ברוכיאן, צחי אליחן; עמית בן שושן, עדן נחמני.

 

השתתף בהכנת הכתבה: גלעד שוברט

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רחמים צ'קול מול בית"ר
צילום: יובל חן
מומלצים