שתף קטע נבחר

אחרי תנובה וטרה: גם שטראוס יוצאת במבצעים

חברת שטראוס הולכת בעקבות תנובה וטרה שיצאו במבצעים על מוצרי החלב שלהן, ומציעה לחג בלבד, מוצרים ב-10 שקלים. בין היתר: רביעיית מילקי, רביעיית דנונה לבן, 2 קוטג' ו-2 סקי

המחאה עושה את שלה, ואחרי תנובה וטרה  גם חברת שטראוס הכריזה על מבצעים לחגים. כל זאת לצד מבצעי החג המורחבים של שופרסל ומגה, וההכרזות שלהן על סל מוצרים מוזל בעקבות המחאות נגד יוקר המחייה.

 

 

שטראוס תמכור מתחילת השבוע הבא ועד סוף תקופת חגי תשרי, שתי יחידות סקי, שתי יחידות קוטג', רביעיית מילקי ורביעיית יוגורט דנונה לבן ב-10 שקלים. המבצע יתקיים בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות.

 

בדיוק לפני שבוע, ואחרי שבחודש יולי הצטמצם סל הצריכה ומכירות רשתות המזון נפגעו, תנובה וטרה יצאו בשורה של מבצעים גדולים על מגוון מוצרי חלב.

 

טרה הגדילה השבוע את אריזות ארבע קטגוריות הבסיס בעד 20% ללא תוספת מחיר, וברשתות מעריכים כי המבצע יימשך חצי שנה לפחות. מדובר במוצרים כגבינות לבנות, קוטג', חלב, גבינות צהובות ומעדנים. גביע קוטג' וגבינה לבנה 3% ו-5% הוגדלו מ-250 גרם ל-300 גרם וגבינה צהובה 28% תגיע באריזת 240 גרם במקום 200 גרם.

  

לאריזות ליטר חלב 1% ו-3%, טרה הוסיפה 10% והן יימכרו באריזות בנפח 1.1 ליטר. טרה גם הודיעה שתוריד את מחירי מעדן הקצפת "מו" ב-25%.

 

מחאת הקוטג': המבצעים מוכיחים שאפשר להוריד מחירים 

גם תנובה החלה למכור השבוע, ובמשך כמה שבועות, מוצרים שאריזותיהם יוגדלו ללא תוספת מחיר. גבינה לבנה שנמכרת בדרך כלל באריזת 250 גרם (גם בד"ץ), נמכרת באריזת 300 גרם; אריזת גבינה לבנה 750 גרם גדלה ל-850 גרם; אריזת גבינת קוטג' גדלה ל-275 גרם; וחלב 3% וחלב לילדים הוגדלו ב-10%. לפי תנובה, מדובר במבצע לחגים.

 

לא תאמינו כמה עולה עמק של תנובה בארה"ב >>

 

תנובה הצהירה בעבר שלא תוריד מחירים, ואז הורידה את מחיר הקוטג' לנוכח התעצמות המחאה. כעת נראה כי החברות מנסות לשפר במבצעים אלו את תדמיתן, ועם זאת יש לזכור כי אנשי מחאת הקוטג' דרשו הורדת מחירים - ולא מבצעים זמניים. במבצעי "הגדלה" כמו של טרה ותנובה לא מוזכר מחיר המוצר בגלוי, מה שהופך אותם לעמומים. מבצעים אלו, ארוכים ככל שיהיו לא יספקו את הצרכנים. 

 

איציק אלרוב, יוזם מחאת הקוטג' הגיב למהלכים של תנובה וטרה: "ב'מבצעים' האלה, החברות רק מוכיחות את הטענה שאפשר להוריד מחירים, אז שיורידו את המחירים אחת ולתמיד, הורדה רוחבית, על כל המוצרים שלהם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מבצע לרגל ראש השנה או מבצע לרגל המחאה?
צילום: הילה דפנה
מומלצים