$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קלינגר: "היינו טובים מבית"ר אבל נעקצנו"

מאמן באר שבע רדף אחרי השופט שטרית בסיום. טוען: "מויאל היה צריך להיות מורחק. אין לי טענות לשחקנים". גביש: "זו רק תחילת הדרך, היינו צריכים לצאת מפה עם שלוש נקודות"

זיו אברג'יל  30.08.11 - 22:16

משחק ההשלמה מהמחזור הראשון בליגת העל הסתיים כשלבית"ר ירושלים יש 6 נק' ולהפועל ב"ש 0, אחרי ה-0:1 של הקבוצה מהבירה בווסרמיל שגרם לתסכול רב בצד הדרומי. אוהדי המארחת לא אהבו את היכולת של קבוצתם ואת שני ההפסדים כבר בפתיחת העונה. קבוצה של אוהדים חיכתה בסיום למאמן ולשחקנים. עוזר המאמן, דני גולן, נאלץ להגיע מסביב ולהוציא את רכבו של קלינגר.

גם מאמן ב"ש, היה עצבני מאוד בתום 90 הדקות. הוא רדף אחרי השופט שי שטרית עד מנהרת השחקנים ובין היתר הזכיר קלינגר לשטרית כי בעונה שעברה הוא לא שרק לפנדל לזכות ב"ש במשחק מול הפועל חיפה.

"השחקנים שלי היו הרבה יותר טובים מבית"ר ירושלים", סיכם מאמן ב"ש את ההפסד, "ניסינו לשחק כדורגל ולפתח משחק, להתקיף ולא להתגונן. נעקצנו פעם וחצי וחבל. אין לי שום טענות לשחקנים".

"קובי מויאל היה צריך לקבל צהוב, שי שטרית כל הזמן הזהיר אותו והיה צריך להיות צהוב שני", סיפר קלינגר על טענותיו כלפי השופט, "מעבר לזה אין לי שום טענות לשיפוט". על המשחק עצמו אמר: "עשינו הכול כדי להבקיע. בית"ר התגוננה רוב הזמן ועשתה מתפרצות ולצערי זה עבד היום. היינו צריכים לצאת עם נקודות. לא כך תיכננו לפתוח את העונה. אם היו לנו 6 נקודות זה היה נראה אותו דבר, כי בתכלס היו לנו מצבים להבקיע גם היום, ומול סכנין הבקענו שלושער. היום לא כבשנו וזה היה בעוכרינו".

"אפשר היה לראות ששיחקנו יותר טוב מהם", סיים המאמן את דבריו, "אי אפשר לרדוף אחרי התוצאות וצריך לבנות קבוצה. אנחנו עושים את זה, יש לנו שיטתיות. יש הרבה שחקנים צעירים שלפעמים מחמיצים. אני לא מתלונן".

"לא ככה ציפינו לפתוח את העונה, אבל זה צירוף מקרים ואני בטוח שנחזור טובים יותר מהפגרה", אמר עודד גביש, "אנחנו מחוברים יותר, אבל גם אם היינו עכשיו עם שני ניצחונות צריך לקחת בחשבון שזו רק תחילת הדרך. לא היינו פחות טובים מבית"ר ולא הגיע להם לנצח. היינו צריכים לקחת 3 נקודות".