$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בבית"ר מנצחת 0:1 את ב"ש בווסרמיל

קיץ קשה? הצחקתם את יובל נעים. הירושלמים עם 6 נק' בזכות שער של בן שושן (60') ובשבוע הבא מחכה להם הפועל בבלומפילד. המשחק שנדחה עקב המצב כלל מהומה ביציעים. קלינגר? הוא נאלץ לעזוב את האצטדיון מיציאה צדדית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.08.11 - 22:05

אחרי הקיץ שעבר על בית"ר ירושלים, נראה היה שהקבוצה תפתח את העונה ברגל שמאל, אבל הערב (שלישי) יובל נעים וחבורתו הוכיחו אחרת כשהשיגו 0:1 מול ב"ש בחוץ, שמרו על מאזן מושלם כלומר 6 נקודות מ-2 משחקים כמו מכבי ת"א וראשל"צ והוכיחו כי הניצחון על עכו לא היה מקרי. קלינגר? הוא עם 0 נקודות אחרי שני משחקים ונאלץ לעזוב את האצטדיון מיציאה צדדית אחרי שקבוצה של אוהדים חיכתה לו.

המשחק שנדחה ב-10 ימים עקב האירועים בדרום לא התעלה לרמה גבוהה (בלשון המעטה), אבל מסתבר שהכישרון של הירושלמים מספיק כדי להכריע משחקים. התקפה נפלאה אחת בדקה ה-60 שכללה עקב של ברוכיאן, בישול נהדר של סטיבן כהן וסיומת של בן שושן סידרה ניצחון. בשנתיים האחרונות מדברים על חוסר מיצוי הפוטנציאל של החלוץ, אך כנראה שיובל נעים מצליח להוציא ממנו את מלוא התפוקה כי לשחקן יש כבר שלושה שערים אחרי שני משחקים בלבד.

חוץ מהשער המכריע ראינו גם בעיטת וולה נפלאה של ברוכיאן בדקה ה-20 שנהדפה ע"י צבאיי ושני ניסיונות של אקסברד (שמסתמן כנשק ההתקפי הבולט ביותר של ב"ש העונה) מקצה הרחבה. בתוספת הזמן המארחים התעוררו וניסו לכבוש שער שיוויון, כשאפילו השוער עלה לכדור קרן ונגח מקרוב לרשת החיצונית. גם אבו לאבן כמעט וניצל טעות של הרוש ממש לפני השריקה אולם בסיום קלינגר יכול להיות מאוכזב. הקבוצה שלו פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, בייחוד לנוכח העובדה שבבירת הנגב כיוונו השנה לצמרת.

אז כמו שהבנתם כדורגל גדול לא היה פה אבל בלאגן דווקא כן. בשלהי המחצית הראשונה שני מחנות האוהדים התעמתו, זרקו חפצים זה על זה וכוחות יס"מ הוזעקו ונכנסו ליציעים. אגב באותו אזור ישבו גם שחקני בית"ר שלא היו בסגל. הקהל הירושלמי והשחקנים לבטח יחזרו מאושרים לבירה, אבל אין להם הרבה זמן לחגוג כי כבר במחזור הבא מחכה להם הפועל ת"א בבלומפילד. יהיה מעניין.

מהלך המשחק
כבר אחרי 5 דקות, טורס הכניס כדור עומק לאקסברד שפרץ לרחבה אך ירה סמוך לקורה. 6 דקות אחר כך לאריה קינגסטון התקדם וירה מ-19 מטרים מעל המשקוף. בדקה ה-20 סטיבן כהן הגביה וברוכיאן ירה נפלא מהאוויר וסחט הדיפה גדולה מצ'באיי.

בדקה ה-31 נאסר הוריד את ברוכיאן, ספג צהוב וגרם למהומה קלה ולצעקות של קלינגר לעבר שי שטרית. בינתיים התפתחה מהומה כאשר שני מחנות האוהדים זרקו חפצים זה על זה ויס"מניקים נכנסו ליציע, שבו גם ישבו שחקני בית"ר שלא התלבשו.

המחצית השניה נפתחה כפי שהראשונה הסתיימה כלומר ללא הזדמנויות טובות. בדקה ה-58 בן שושן בעט סמוך לקורה ושתי דקות אחר כך כבש את שער היתרון. זה התחיל עם עקב של ברוכיאן לסטיבן כהן והאחרון השאיר כדור רוחב לבן שושן שדחק מקרוב. 0:1.

שתי דקות אחרי השער שוב בלאגן על הדשא כשריקן ואילוז התעמתו. בדקה ה-73 אקסברד סובב כדור חופשי שחלף סנטימטרים ליד החיבורים. זה היה קרוב. ממש בתוספת הזמן, המארחים הגיעו לשתי הזדמנויות טובות. הראשונה כשצבאיי השוער עלה לכדור קרן ונגח לרשת החיצונית והשניה כאשר אבו לאבן השתלט על השמטה של הרוש ובעט החוצה מקרוב. בסיום, 0:1 קטן לבית"ר.

הרכבים
הפועל ב"ש: מרצ'ין צ'באי, לואיס טורס, וויליאם סוארס, עודד גביש, שמעון הרוש (אופיר דוידזאדה/75), סיראז' נאסר, אמג'אד סלימאן, לאריה קינגסטון, אביתר אילוז (יוסי אבו לאבן/63), מוטי מלכה, עידו אקסברד.
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, דן אייבינדר, אבי ריקן, קובי מויאל, אביתר ברוכיאן, אבירם ברוכיאן (שי מוטאי/85), שי חדד, סטיבן כהן, עמית בן שושן (לירון דיאמנט/90).